مدیر عامل گهر دورود لرستان از توافق برای جدایی چند بازیکن این تیم خبر داد. در این فهرست نام مجتبی زارعی و علیرضا محمد دو بازیکن سابق پرسپولیس هم دیده می‌شود.

رضا آیت‎الله‎زاده با اعلام این خبر افزود: در جلسه‎ای که امروز با کادرفنی داشتیم، در خصوص مسایل تیم و با هدف موفقیت در نیم‎فصل دوم تصمیماتی گرفتیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که مجتبی زارعی، علیرضا محمد و هادی رکابی داشتند، صلاح دیدیم آنها از گهر جدا شوند چون این جدایی به نفع طرفین است.

آیت‎الله‎زاده یادآور شد: با چند بازیکن مطرح و باکیفیت مذاکره کرده‎ایم و با جذب این بازیکنان در ادامه لیگ، گهری متفاوت را خواهیم دید.

مدیرعامل گهر با بیان اینکه به نیم‎‏فصل دوم خیلی امیدوار هستیم، تأکید کرد: اگر امیدوار نبودم با این حال بیمارم هرگز کار را به این زودی شروع نمی‎کردم و برای نشان دادن قدرت واقعی گهر در نیم‎فصل باقی مانده، برنامه‎های زیادی داریم.

وی در خصوص جام حذفی گفت: جمعه 24 آذر با استقلال اهواز بازی داریم. حساب ویژه‎ای روی جام حذفی باز کرده‎ایم و قصد داریم با قدرت در این مسابقات ظاهر شویم.

آیت‎الله‎زاده در پاسخ به سوال درباره مشکل قضایی نیکبخت‎واحدی و حضور این بازیکن در گهر، اظهار کرد: مشکل نیکبخت در حال رفع شدن است و به احتمال زیاد ما را همراهی می‎کند. او بازیکن بزرگی است و می‎تواند به ما کمک کند.

وی که چند روز پیش از ناحیه قلب تحت عمل جراحی آنژیوگرافی قرار گرفته بود، عنوان کرد: حالم خوب است و خدا را شکر مشکلی ندارم.

مدیرعامل گهر دورود در پایان بار دیگر برای برگزاری دیدارهای این تیم در استان لرستان تأکید و خواستار همکاری سازمان لیگ در این زمینه شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)