تکمیلی 

مرجع خبری پرسپولیس : بازیکنان من قهرمانان واقعی بودند/ به اعتراض هواداران توجه نمی کنم

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس بازیکنان تیمش را قهرمانان واقعی دیدار مقابل الشباب عربستان خواند که

 توانستند با برتری مقابل این تیم صدرنشین گروه B مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شوند.

نلو وینگادا پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل الشباب عربستان با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: در ابتدا از شما (خبرنگاران) عذرخواهی می کنم از بابت تاخیری که بابت حضور در سالن کنفرانس داشتم . متاسفانه شرایط مناسبی ندارم به همین خاطر از سعداوی خواستم برای گفتگو با خبرنگاران به سالن کنفرانس بیاید. در حال حاضر هم چون مجبور هستم و باید سرمربی در سالن کنفرانس حضور پیدا کند به اینجا آمده ام. از نظر من زمانی که شخصی حالش خوب نیست باید استراحت کند نه اینکه به سالن کنفرانس بیاید. اینکه من نمی خواستم پاسخگوی سئوال خبرنگاران باشد بی احترامی به شما نیست به همین خاطر سعی می کنم خیلی کوتاه پاسخگوی سئوالاتتان باشم.

وی در ادامه به بازیکنان تیمش برتری مقابل الشباب عربستان و صدرنشینی در گروه B لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفت و افزود: بازیکنان من قهرمانان واقعی و مردان پیروز این مسابقه هستند، آنها بودند که در زمین مسابقه جنگیدند و به تیم پرسپولیس این مزیت را دادند که هفته آینده در خانه میزبان باشد.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تکرار می کنم که به اسم ها کاری ندارم و به دنبال آنهایی هستم که در تمرین تلاش می کنند و در زمین مسابقه توانایی اجرای خواسته های مرا دارند. من بر این اساس ترکیب تیمم را انتخاب می کنم و چه اینجا باشم چه هرکجای دنیا، با فشار تماشاگران بازیکنی را به زمین نفرستاده و تعویض نمی کنم. بر اساس آنچه خودم فکر می کنم بهتر است ترکیب تیم و روش بازی را انتخاب خواهم کرد.

وینگادا با ابراز خرسندی از برتری تیمش مقابل الشباب عربستان افزود:

بازیکنان من بازی خوبی را مقابل یکی از تیم های قدرتمند آسیا انجام دادند . الشباب تیم کوچکی نیست و از بهترین های آسیاست. تمامی بازیکنان من چه آنهایی که داخل زمین بودند و چه آنهایی که روی نیمکت نشستند امروز قهرمان واقعی بودند.

وی در خصوص اعتراض تماشاگران پرسپولیس در نیمه اول بازی مقابل الشباب عربستان گفت: نمی دانم ریشه این اعتراض ها از کجاست، مهم این است که ما به اعتراض هواداران کاری نداریم و بر اساس آن تصمیم گیری نمی کنیم. اگر قرار باشد من به اعتراض هواداران و تماشاگران توجه کنم همان بهتر که مربی تیم بزرگی چون پرسپولیس نباشم.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تفاوت من با تماشاگران پرسپولیس این است که من به عنوان سرمربی پرسپولیس هر روز با بازیکنان هستم، نفرات تیمم را می شناسم و با آنها زندگی می کنم اما تماشاگران و هواداران پرسپولیس از این مزیت برخوردار نیستند. مطمئن باشید من بر اساس شعارهای آنها عمل نمی کنم.

وی در خصوص اینکه ریشه اعتراض تماشاگران از کجاست گفت: این یک موضوعی است که باید در باشگاه آن را مطرح کنم .

وینگادا مجدد از عملکرد شاگردانش در بازی مقابل الشباب تقدیر کرد و گفت: ما مقابل تیمی بازی کردیم که از بهترین های عربستان است. اگر بازی ایران و عربستان را دیده باشید در آن بازی 5 بازی تیم ملی عربستان از تیم الشباب بودند اما پرسپولیس هیچ بازیکنی در تیم ملی ایران نداشت. ما مقابل چنین تیمی امروز فوق العاده بازی کردیم. ما با تمام داشته هایمان مقابل تیم قدرتمند الشباب ایستادیم و با نتیجه ای که رقم خورد حتما این داشته ها برای برتری مقابل نماینده عربستان و صدرنشینی در گروه ما کافی بوده است.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص ادعای مربی الشباب که گفته بود تیم پرسپولیس با ضد فوتبال و بازی تاخیری بدنبال کسب نتیجه بوده است گفت: در مورد نظر مربی الشباب حرف خاصی ندارم.

وی در خاتمه هرگونه اختلاف با کریم باقری و دیگر بازیکنان پرسپولیس را تکذیب کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)