هیچ کدام از بازیکنان نامداری که مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی بودند با آنها وارد مذاکره شده و حتی در محل باشگاه پرسپولیس نیز حاضر شدند از سوی طاهری و مدیرانش نتوانستند جذب شوند.

به گزارش خبرگزاری ها ، احسان حاج صفی، عزت اللهی، شجاعی، امیری، گوچی، انصاری فرد، جماعتی، گردانی، طهماسبی، حامد لک و … گزینه هایی بودند که یا در محل باشگاه حضور پیدا کرده یا توسط مسئولان باشگاه پرسپولیس با آنها مذاکره صورت گرفت اما هیچ کدام از آنها جذب نشدند تا پرسپولیس تنها موفق به جذب دو بازیکن از لیگ برتر فوتبال ایران شود. چهره هایی چون رضاییان و کامیابی نیا. هر چند که جذب احمدزاده نیز یک توفیق اجباری بود چرا که او با پرسپولیس قرارداد داشت و داستانی که همه آن را می دانیم.

در این میان وعده های مدیران باشگاه پرسپولیس در نوع خود جالب توجه است. طاهری در اظهارنظری عجیب مدعی شد که چهره ای بزرگتر و قدرتمندتر از ضرغام اسماعیل جذب خواهد شد.

محمد زادمهر مدیر پرسپولیس از جذب امیری و حاج صفی خبر داد و جالب اینکه مصطفی قنبرپور نیز در مصاحبه هایش مدعی شد با گوچی، انصاری فرد، شجاعی و عزت اللهی مذاکرات خوبی صورت گرفته است.

حال نگاهی به لیست نفرات جذب شده پرسپولیس  و مقایسه اش با ادعاهای عجیب مسئولان رده بالای این باشگاه نشان می دهد که چه فصل پر از وعده و وعید و بی ثمری در انتظار هواداران پرتعداد این تیم خواهد بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)