بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری در فینال جام حذفی، سرخ‌پوشان را مستحق قهرمانی در جام حذفی دانست.

مهدی ترابی پس از برتری 2 بر یک پرسپولیس مقابل استقلال و قهرمانی در جام حذفی گفت: امروز مصادف با سالروز میلاد امام رضا (ع) بود و با این قهرمانی، برای هواداران پرسپولیس باشکوه‌تر شد. امیدوارم هواداران راضی باشند، چون آنها با گلی که در آخرین دقیقه دریافت کردیم، کمی ترسیدند و دلسرد شدند. با این وجود ما پا پس نکشیدیم و مستحق این برد و قهرمانی بودیم.

وی ادامه داد: از مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم و امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا هم موفق باشیم.

کامیابی‌نیا: در طول فصل خیلی اذیت شدیم اما شخصیت‌مان را نشان دادیم

کمال کامیابی‌نیا بعد از قهرمانی تیمش در جام حذفی اظهار داشت: من تا به اینجا شش بار قهرمان لیگ برتر شده‌ام، دو بار قهرمان جام حذفی و چهار بار هم قهرمان سوپرجام.

وی در ادامه افزود: خدا را شکر بازی خوبی بود همه لذت بردند، هم هواداران ما و هم استقلالی‌ها. ما شخصیت خودمان را نشان دادیم. در طول فصل خیلی اذیت شدیم، اما زحمت کشیدیم و به قهرمانی لیگ و جام حذفی رسیدیم.

هافبک باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس با یادآوری اینکه سرخپوشان در طول فصل فشارهایی آزاردهنده‌ای را تجربه کردند، گفت: از تک تک مسئولان باشگاه و عوامل تیم تشکر می‌کنم. دست تک تک بازیکنان درد نکند که این هواداران را شاد کردند.

عبدی: دربی در حد اروپا بود/ نیازی به تبریک کسی نداریم

مهدی عبدی پس از قهرمانی پرسپولیس در مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور که به لطف برتری 2 بر یک مقابل استقلال کسب شد، اظهار داشت: این بازی سطح بسیار بالایی داشت و در حد اروپا بود. خدا را شکر که پیروز شدیم و به هواداران باغیرت پرسپولیس تبریک می‌گویم.

وی با تمجید از شاگردان ریکاردو ساپینتو تصریح کرد: استقلال تیم بسیار قدرتمندی است. در فاصله هفت هفته مانده به پایان لیگ با هم متحد شدیم و گفتیم هم می‌خواهیم قهرمان لیگ برتر شویم، هم قهرمان جام حذفی که به هر دو جام رسیدیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد گلایه سرخپوشان از تبریک نگفتن قهرمانی آنها در لیگ برتر گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. ما این‌همه هوادار عاشق داریم و نیازی به تبریک کسی نداریم.

پورعلی‌گنجی: امیدوارم به پرسپولیس و مجموعه‌اش احترام بگذارند/ اتفاق تاریخی برای تیم ما افتاد

مرتضی پورعلی‌گنجی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال و کسب قهرمانی جام حذفی، اظهار داشت: به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. لطف خدا شامل حال ما شد، با تمام مشکلات و سختی‌هایی که پشت سر گذاشتیم. متأسفانه مصدومیت‌هایی در طول فصل به وجود آمد و بازیکنانی از ما جدا شدند، اما تمرکزمان را حفظ کردیم و مثل خانواده کنار هم بودیم. این موارد باعث شد ما مزد زحمات‌مان را بگیریم و به قهرمانی لیگ و جام حذفی رسیدیم. ما لایق جام و لایق قهرمانی بودیم.

وی درباره عدم صدور اجازه همراهی با بازیکنان شماره هشت لیگ برتری برای سفر به مشهد، افزود: کادر فنی حق داشت. به هر حال ما با تیم بزرگ استقلال که مهره‌های خیلی خوبی داشت، بازی داشتیم و این بازی حساس بود. امروز نسبت به گذشته بازی به مراتب بهتر ارائه کردیم. ما در لیگ و جام حذفی فوق‌العاده بودیم. متأسفانه در دقیقه 99 گل خوردیم، اما در مجموع توانستیم بهتر عمل کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان راجع به کسب دوگانه قهرمانی توسط سرخپوشان، گفت: خدا را شکر این اتفاق تاریخی بود و این دومین باری بود که چنین اتفاقی برای پرسپولیس افتاد. امیدوارم همانطور که سروش رفیعی گفت، به پرسپولیس و مجموعه‌اش احترام بگذارند و ما بتوانیم شاهد یک بالا بردن خوب جام باشیم.

امیری: بیرانوند بزرگی‌اش را نشان داد/ اتحاد رمز موفقیت پرسپولیس است

وحید امیری پس از پیروزی پرسپولیس در دربی 101 و قهرمانی جام حذفی گفت: سال سختی داشتیم و توانستیم خیلی خوب تمام کنیم. قبل از اینکه درباره مسائل فنی حرف بزنم باید درباره اتحاد تیم‌مان صحبت کنم. جا دارد از کل اعضای تیم تشکر کنم و اگر این اتحاد را نداشتیم این موفقیت حاصل نمی‌شد. جا دارد به همه هواداران خسته‌نباشید بگویم و بتوانیم همین‌طور خوشحال‌شان کنیم.

وی درباره جو ایجاد شده از سوی ساپینتو علیه بیرانوند، گفت: شیرینی فوتبال همین است، همان موقع به علی گفتم که من از نحوه خوشحالی‌ات خوشحال نبودم. بیرانوند بعد از آن صحنه عذرخواهی کرد. انتظارم از یک مربی در کلاس جهانی و بزرگ این بود که بیرانوند را ببخشد. بیرانوند دروازه‌بان ملی ما است و به او برای سالی پر از موفقیت نیاز داریم، اما چنین اتفاقی نیفتاد. به بیرانوند خسته نباشید می‌گویم او امروز بزرگی‌اش را نشان داد، شاید هر فردی دیگری جای او بود به هم می‌ریخت. از او تشکر می‌کنم.

هافبک پرسپولیس درباره حمایت همه بازیکنان و کادرفنی تیم از بیرانوند تصریح کرد: همه ما یک نفر هستیم و یک نفر هم همه‌مان است. هواداران ما هم پشت ما هستند. خداراشکر امروز همه چیز به نفع ما شد، ما خوشحال شدیم و علیرضا بیرانوند هم خوشحال شد. امیدوارم شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم، اول باید در فوتبال دنبال رفاقت باشیم و بعد به دنبال قهرمانی باشیم.

امیری در واکنش به تمجید گل‌محمدی از او در نشست خبری پیش از دربی، عنوان کرد: گل‌محمدی به من لطف دارد. خداراشاهد می‌گیرم که تمام تلاش من این است که دل کسی را نشکنیم و وظیفه‌مان را به بهترین شکل انجام دهیم، اگر هم کمی و کاستی هست ببخشند و سعی می‌کنیم اگر ناملایمتی وجود دارد از دل همه در بیاوریم.

وی درباره کسب 3 گانه پرسپولیس در این فصل، خاطرنشان کرد: حس خیلی خوبی است چون ما سال گذشته با این تیم اشک ریختیم و با خوشحالی‌اش خوشحال شدیم. خیلی صحبت‌ها شنیدیم اما همه را بخشیدیم، همین که هواداران‌مان خوشحال هستند خداراشکر.

گولسیانی: شاید داوران یا آب و هوا را مقصر بدانند، اما بهتر از استقلال بودیم

گئورگی گولسیانی پس از قهرمانی پرسپولیس در مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور با غلبه بر استقلال اظهار داشت: توانستیم سه‌گانه این فصل را ببریم. استقلال تیم خوبی است و یک مربی احساساتی دارد. آنها خوب بازی می‌کنند، اما ما تیم بهتری بودیم.

مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از گلایه‌ها نسبت به داوری گفت: شاید کسی بخواهد داوران، باران، آب و هوای خوب یا بد را مقصر بداند. با این حال ما در این فصل عملکرد بهتری داشتیم و به همین خاطر همه جام‌ها را بردیم.

نعمتی: لایق قهرمانی بودیم/ قبل از گل استقلال خطا نکردم

علی نعمتی پس از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: به هواداران و اعضای تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم که واقعاً امسال تلاش کردند. ما لیاقت‌مان برای قهرمانی در هر دو جام را نشان دادیم و سوپرجام هم که به‌صورت خودکار به ما رسید.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره جو ورزشگاه گفت: خیلی خوب بود و امیدوارم ادامه‌دار باشد. هواداران امروز سنگ تمام گذاشتند. به هر حال تیمی که در 10 بازی متوالی پیروز می‌شود و شش هفت جام می‌گیرد، لایق قهرمانی است.

وی درباره خطایش روی حردانی که در نهایت منجر به گل تساوی استقلال در دقیقه 11+90 شد، گفت: هیچ برخوردی نداشتم. به نظرم جو استادیوم روی داور تأثیر گذاشته بود، ولی خدا را شکر که بازی در وقت‌های اضافه دست ما بود و در نهایت پیروز شدیم.

عالیشاه: دفاع استقلال خیلی عقب بسته شده بود/ بهتر است به هم احترام بگذاریم

امید عالیشاه پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: وقتی بازی به وقت اضافه می‌رود، هیجان‌ها زیاد می‌شود. بازیکنان هم خودشان را کنترل کردند و حمایت هواداران باعث شد جلو برویم. خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در صحنه گل دوم، به قصد گلزنی به توپ ضربه زد یا خیر، تصریح کرد: ابتدا می‌خواستم توپ را به تیر اول بزنم؛ بعد با خودم گفتم به زاویه مخالف بزنم تا توپ مستقیماً وارد دروازه شود یا کسی بخواهد توپ را تبدیل به گل کند. دفاع استقلال خیلی عقب بسته شده بود. وقتی دفاع یک تیم در ضربه ایستگاهی عقب بسته می‌شود، احتمال گل شدن توپ بالاست.

کاپیتان پرسپولیس در این باره که بهتر بود جام قهرمانی سوپرجام را هم پس از دربی 101 به پرسپولیس اهدا می‌کردند، گفت: نمی‌خواهم درباره مسائل حاشیه‌ای صحبت کنم. شاید جام را به باشگاه بفرستند یا مراسم دیگری بگیرند.

عالیشاه در مورد برخورد بد هواداران استقلال با علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه بچه‌ها زحمت می‌کشند و بیرانوند هم زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید. این حرف‌ها قشنگ نیست و بهتر است به هم احترام بگذاریم.

فرجی: نتیجه اتحادمان را گرفتیم/ کمتر حرف زدیم، بیشتر عمل کردیم

فرشاد فرجی پس از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی گفت: امسال از سکو گرفته تا باشگاه و تیم و کادر فنی، همه اتحاد داشتیم و نتیجه این اتحاد را با کسب دو جام گرفتیم. یک جام دیگر هم که با اسنپ می‌آید!

وی ادامه داد: این شیرینی زحمات‌مان بود. همه کار خودشان را انجام دادند و بهانه نیاوردند. در واقع کمتر حرف زدیم و بیشتر عمل کردیم.

اسدبیگی: با یک بازی منطقی استقلال را شکست دادیم/ در طول هفته تمرین پنالتی کرده بودیم

سینا اسدبیگی پس از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی گفت: خدا را شکر، به همه هواداران تبریک می‌گویم واقعاً لایق بهترین‌ها هستند، خدا را شکر که توانستیم دَبِل کنیم.

وی درباره دَبِل قهرمانی و شرایط بازی با استقلال گفت: بازی خیلی سخت بود و چون استقلال بازی قبلی را باخته بود، آمده بودند هر طور شده این دربی را ببرند. ما هم در طول هفته تمرینات خوبی داشتیم و گل‌محمدی نکات لازم را به ما گوشزد کرده بود که در نهایت با یک بازی منطقی و حساب‌شده توانستیم بازی را ببریم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که در این هفته تمرین پنالتی کرده بودند، تصریح کرد: ما تقریباً کل هفته را بعد از تمرین تمرین پنالتی می‌کردیم، ولی بازی به پنالتی نکشید.

ترابی: پرسپولیس به همه تیم‌ها احترام می‌گذارد/ شرایط در تیم ملی فرق دارد

مهدی ترابی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال و کسب قهرمانی جام حذفی، گفت: به هواداران تیم پرسپولیس تبریک ویژه می‌گویم. آنها مستحق این شادی بودند و خدا را شکر که ورزشگاه را دست پُر ترک کردند. تیم بهتر بودیم و می‌توانستیم در نود دقیقه کار را تمام کنیم. امیدوارم سال بعد در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که فصل پیش جامی نگرفت اما امسال با کسب دوگانه قهرمانی دبل کرد، گفت: سال پیش جامی نگرفتیم؛ ولی در هفت یا هشت سال گذشته یا قهرمان یا نایب قهرمان شدیم. تیم خوب و شایسته احترامی هستیم و رقیب‌مان باید به ما احترام بگذارند و همانطور که ما به همه احترام می‌گذاریم. خدا را شکر تا حالا به کسی بی احترامی نکردیم. مزد زحمات امسال را گرفتیم و فوق العاده بودیم و اگر اشتباه نکنم در 10 بازی، 10 برد کسب کردیم و مستحق قهرمانی بودیم.

بازیکن پرسپولیس پیرامون وضعیت ادامه همکاری‌اش با سرخ‌پوشان گفت: قرارداد دارم و تا فصل دیگر باید ببینیم چه می‌شود.

ترابی پیرامون گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس و لزوم تقویت سرخ‌پوشان، گفت: همه تیم‌ها در سال جدید قصد دارند خودشان را تقویت کنند. امیدوارم یحیی گل محمدی در پرسپولیس بماند و در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشیم.

وی در خصوص اینکه چرا بر خلاف پرسپولیس در تیم ملی نتوانسته بازیکن کلیدی باشد، گفت: شرایط تیم ملی فرق دارد. مهم این است که پرچم کشور بالا نگه داشته شود و امیدوارم هر کسی که بازی می‌کند بهترین عملکرد را داشته باشد. امیدواریم در جام ملت‌های آسیا قهرمان شویم.

اسماعیلی‌فر: ما و استقلال بدون هم هیچ هستیم/ به ساپینتو جسارت نمی‌کنم

دانیال اسماعیلی‌فر در پایان دربی 101 و قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم در آخر فصل دو قهرمانی خوب و مهیج کسب کرده و هدیه خوبی به هواداران بدهیم که در این فصل خیلی اذیت شدند.

وی ادامه داد: پرسپولیس یعنی جنگیدن؛ وقتی از سپاهان در لیگ عقب افتادیم آنها ما را به یک جنگ واقعی دعوت کردند. بعد از عید در 10 بازی توانستیم 10 پیروزی کسب کنیم که هم سطح تیم‌های اروپایی بود. همه در این مدت اذیت شدند، اما خدا را شکر که پایان این داستان خوش بود. از هواداران و مدیریت باشگاه خیلی تشکر می‌کنم. درویش نهایت تلاشش را کرد که در پرداخت‌ها مشکلی ایجاد نشود. از گل‌محمدی هم تشکر می‌کنم که من را به پرسپولیس آورد و به من اعتماد کرد. او بخاطر من بسیار اذیت شد، اما خدا را شکر عاقبت به خیر شدیم و با دو جام فصل را تمام کردیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درمورد بازی مقابل مهدی قائدی، گفت: وقتی با استقلال بازی داریم باید بدانیم که آنها یکی از باشخصیت‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است. امروز واقعاً بازی خوبی انجام شد. وقتی در دقیقه 99 گل می‌خوریم یعنی اینکه استقلال کیفیت خیلی خوبی دارد و اگر این قهرمانی ارزش دارد، ارزشش بخاطر وجود استقلال است. وقتی با یک تیم باشخصیت در فینال بازی می‌کنیم، این تیم حریف است که به ما شخصیت می‌دهد. ما و استقلال بدون هم هیچ هستیم و با هم معنا پیدا می‌کنیم.

اسماعیلی‌فر عنوان کرد: به استقلال بابت بازی خوبش تبریک می‌گویم، اما به هر حال یک روی فوتبال برد و است و روی دیگرش باخت. خدا را شکر که بردش برای ما بود. به هواداران استقلال هم تبریک می‌گویم که تا لحظه آخر حامی تیم‌شان بودند. تبریک آخر را هم به هواداران خوب خودمان می‌گویم که مردانه و با تعصب ناامید نشدند و به ما اعتماد کردند و ما هم جواب اعتمادشان را دادیم.

وی درخصوص اظهارات ساپینتو علیه بیرانوند تصریح کرد: من شاگر ساپینتو نیستم، اما او مربی بزرگی است و من در جایگاه شاگردی به وی جسارت نمی‌کنم. حرمت استاد و شاگرد باید حفظ شود. در چنین جو‌هایی همیشه فشار وجود دارد. به نظر من بیرانوند یکی از بهترین دروازه‌بان‌های آسیا است و هر وقت در چنین جایگاهی باشید حرف‌های زیادی هم درمورد شما وجود دارد. ساپینتو نظرش را اعلام کرد و من هم به نظر وی احترام می‌گذارم. آنها روی حرکت که بیرانوند انجام داده بود معترض بودند. فوتبال این صحنه‌ها را دارد و از قشنگی‌های فوتبال است. اگر آنها هم می‌بردند شاید همین کارها را می‌کردند، اما استقلال همیشه برای ما قابل احترام است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)