پرسپولیس نیوز : این عکس امیرمحمد مدنی در کنار مجید نایینی است.

بازیکنی که همین چند هفته پیش در حالی که امیدهای پرسپولیس از استقلال عقب افتاده بودند دو گل پیاپی در 10 دقیقه پایانی زد تا برد روحیه بخش سرخپوشان در دربی پایه ها را رقم بزند و ایمون زاید ایرانی لقب بگیرد.

 

جوانی که خیلی زود عکس و مصاحبه هایش روی جلد روزنامه ها رفت و حالا نامش در لیست بزرگسالان پرسپولیس هم قرار گرفته سرگذشت جالبی دارد.

مدنی از جمله کشفیات مجید نایینی سرمربی سابق امیدهای پرسپولیس است که سالها در این سمت فعالیت کرد و مدتی است از باشگاه خود جدا شده است.

جالب است بدانید تا همین چند وقت پیش مدنی فوتبالیست حرفه ای نبوده و مستقیم به تیم امید پرسپولیس راه پیدا کرده است. مجید نایینی که آینده این بازیکن را پیش بینی کرده بود بود نزدیک یک سال پیش همین موقع عکس جالبی از این بازیکن منتشر کرد و نوشت : خدایی از کوچه آوردم امید پرسپولیس فوتبالیستش کردم!

نایینی درباره سرگذشت او می گوید: سال ١٣٩٢ در ورزشگاه امام رضا در تست و استعداد يابي تيم اميد پرسپوليس اين بازيكن را براي تيم اميد انتخاب كردم علي رغم مخالفت تمام كمك هاي خود محكم ايستادم و ايشان را در ليست اميد جا دادم و از اقاي مهدي رياضتي خواستم اين عكس را كه با دست امير مدني را نشان ميدهم بگيرد و بلند گفتم يك سال ديگر در بزرگسالان پرسپوليس خواهد درخشيد و اين در طي يك سال پنجمين بازيكن انتخابي اينجانب بود كه در تيم بزرگسالان ثبت قرارداد شده است. خدا رو شكر.

نایینی از وضعیت باشگاه و پایه های آن هم گلایه دارد و می گوید روابط وضعیت تیم های پایه را اسفبار کرده است. او می گوید: علیرضا حقیقی ، مهرداد اولادی، هادی عقیلی، حمید علی عسگری، مهرداد بایرامی، احمد آهی، حسین کنعانی، شهاب زاهدی و بسیاری دیگر از پدیده های لیگ را ساختم اما پرسپولیس بازیکن ساز نمی خواهد، می خواهد بازیکن برود تیم های دیگر و بعد با یک میلیارد آن را بخرد، من هم بعد از 14 سال کار در تیم های پایه از پرسپولیس کنار رفتم.

مجید نایینی اخیرا سیاتیک خود را جراحی کرده و از بیمارستان مرخص شده و دوران نقاحت خود را سپری می کند.

 

* حسن مهدوی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)