فردین عابدینی به همراه یکی از بازیکنان استقلال از هتل المپیک اخراج شد. دلیل اخراج این بازیکنان پرداخت نشدن پول اجاره هتل است. عابدینی بعد از اخراج به خانه عمران زاده پناه برده است…

به گزارش قدس آنلاین،مشکلات مالی در باشگاه استقلال هر روز بیشتر می شود و از همین رواست که مدیرعامل این باشگاه نامه ای به ریاست محترم جمهوری ارسال کرده تا لااقل در آستانه بازی های آسیایی اندکی از مشکلات برطرف بشود. اوضاع به قدری در باشگاه استقلال حاد شده که فردین عابدینی را از هتل المپیک اخراج کرده اند.

 

این بازیکن که به همراه یکی دیگر از بازیکنان رده سنی امید باشگاه استقلال مدتی در هتل المپیک مستقر بود به خاطر پرداخت نشدن پول اجاره اتاق از هتل اخراج شد. ماجرای اخراج عابدینی خیلی زود به گوش بازیکنان رسید. عمران زاده که معمولا در این گونه مواقع رگ غیرتش گل می کند بالافاصله با هم بازی اش تماس گرفت و از او خواست مدتی را در خانه اش سپری کند تا تکلیف مشخص بشود.

 

الان چند روزی است که عابدینی و یکی دیگر از بازیکنان امید استقلال در خانه عمران زاده مستقر هستند. البته حنیف صدای این موضوع را در نیاورده اما از آنجا که خبرهای استقلال زود به گوش همه می رسد ماجرا لو رفته است. گفته می شود مبلغ قرارداد عابدینی با استقلال چندان هم زیاد نیست اما باشگاه هنوز پول آن چنانی به این بازیکنان نداده که بتواند برای خود خانه ای اجاره کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)