مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم مضروب تیم فوتبال پرسپولیس که با موبایل تماشاگران در بوشهر پذیرایی شد از سوی هواداران پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب شد.

 

بیست و سومین هفته از نظرسنجی انتخاب بازیکن برتر هفته پرسپولیس پس از بازی مقابل نفت آبادان آغاز شد و غلامرضا رضایی با کسب 32 درصد از آرای هواداران پرسپولیس عنوان بهترین بازیکن زمین در  برابر شاهین بوشهر را کسب کرد.

 

در مجموع 2926 نفر در این رای گیری شرکت کردند که پس از رضایی ، محمد نوری و سپهر حیدری مدافع پرسپولیس با کسب 17 و 16 درصد آرا جایگاه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

 

اما در پایین جدول رده بندی آرا هادی نوروزی ، اشپیتیم آرفی و رحمان احمدی با کسب 1/7 ، 1 و 1 درصد آرا کم اثرترین جایگاه ها را به خود اختصاص دادند.

غلامرضا رضایی برای پنجمین بار بازیکن برتر هفته پرسپولیس می شود و از این حیث رکورددار است.

 


 

همچین در نظرسنجی مسابقه هفته بیست و ودوم پرسپولیس برابر راه آهن نیز رحمان احمدی دروازه بان پرسپولیس با کسب اکثریت آرا برای اولین بار عنوان بهترین بازیکن هفته پرسولیس را کسب کرد.


پس از مسابقه تیم های فوتبال پرسپولیس و راه آهن با نتیجه مساوی بدون گل ، 1437 نفر از هواداران در نظرسنجی شرکت کردند که رحمان احمدی ، اشپیتیم آرفی ، مازیار زارع و حمیدرضا علی عسگری با درصد آرای 24 ، 16 ، 11 و 9 درصدی مکان های اول تا چهارم را از آن خود کردند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)