پرسپولیس نیوز: رامین رضاییان تنها ملی‌پوش پرسپولیس بود که در بازی دوستانه با ژاپن در ترکیب اصلی تیم کشورمان به میدان رفت و نمایش نسبتاً خوبی هم ارائه داد.
 
رضاييان تا قبل از مصدوميت وريا غفوري به عنوان هافبك راست بازي كرد و بعد از اين اتفاق به دفاع راست برگشت. ديروز دقايقي با مدافع راست پرسپوليس گپ زديم.
 
* از چه زماني متوجه شدي در تركيب اصلي تيم ملي در بازي با ژاپن قرار داري؟
صبح روز بازي متوجه شدم.
 
* ولي كارلوس كروش در برنامه 90 تركيب تيم ملي را اعلام كرده بود!
نمي‌دانم، آن ساعت خواب بودم و متوجه نشدم.
 
* وقتي صبح بازي متوجه شدي فيكس هستي، چه احساسي به تو دست داد؟
خيلي خوشحال شدم كه جديت من در تمرينات اخير ديده شده است. آقاي كروش مربي بزرگي است و واقعاً احساس خوبي پيدا كردم وقتي ديدم به من اعتماد كرده و اميدوارم توانسته باشم جواب اعتماد ايشان را بدهم.
 
* تا دقيقه 23 و قبل از مصدوميت وريا غفوري به عنوان هافبك راست بازي مي‌كردي و سپس مدافع راست شدي؛ توضيح مي‌دهي؟
ابتداي بازي آن جلو بازي كردم. به دستور سرمربي تيم بايد سردار آزمون را با سانترهاي بلند تغذيه مي‌كردم و اگر هم از سمت چپ ارسالي انجام مي‌شد بايد به خط حمله اضافه مي‌شدم ولي با مصدوميت وريا غفوري وظايف من تغيير كرد البته حمل بر خودستايي نباشد قادرم در سه پست بازي كنم.
 
* هافبك و دفاع راست را مي‌دانستيم؛ آن پست ديگر كجاست؟
بال چپ هم مي‌توانم بازي كنم. در بازي‌هاي دوستانه تيم ملي برابر سوئد و شيلي هم در اين پست راحت بازي كردم.
 
* بسيار خوب، تيم ملي ژاپن را چطور ديديد؟
به نظرم تيم ملي ژاپن را بي‌دليل بزرگ كرده بودند! به شخصه فكر مي‌كردم خيلي تيم بزرگي است اما اينگونه نبود. پيش از شروع بازي دوستانه همه مي‌گفتند فلان بازيكن ژاپن در آث‌ميلان است، آن يكي در اينترميلان و از اين حرف‌ها!
 
* يعني مي‌گويي در اين حد و اندازه نبودند؟
ما ايراني‌ها قدر خودمان را نمي‌دانيم. از تيم‌هاي پايه‌اي با افكار اشتباه بزرگ مي‌شويم در حالي كه ژاپني‌ها طرز تفكر ديگري دارند. آنها به جاي ليگ‌هاي ضعيف عربي به اروپا فكر مي‌كنند و به آن هم مي‌رسند. شايد تفاوت ما با آنها در همين باشد.
 
* اگر به خودت پيشنهادي از ليگ قطر برسد، قبول نمي‌كني؟
من كلي گفتم. شرايط فوتبال ما اين‌طوري است كه يك بازيكن آن‌قدر در فوتبال ايران عذاب مي‌كشد و پولش را مي‌خورند كه در نهايت وقتي پيشنهادي از كشورهاي عربي مي‌رسد طرف قبول مي‌كند. با خودش مي‌گويد با 3 يا 4 ميليارد تومان زندگي‌ام زير و رو مي‌شود و به هر حال اين طرز تفكر همه فوتباليست‌هاي ايراني است.
 
* بگذريم، اوايل مسابقه خيلي نمايشي و تصنعي خودت را انداختي در حالي كه اتفاقي نيفتاده بود!
حق با شماست! يك ذره مي‌خواستم جو بازي را بخوابانم و چون خطا شده بود سعي كردم اتلاف وقت كنم تا پژمان منتظري و مدافعان ما براي سرزني اضافه شوند. چيز خاصي نبود…
 
* راستي خبرداري كه احتمال دارد محمد نوري از قطر به ايران برگردد؟
خدا كند اين اتفاق بيفتد و محمد نوري برگردد. من وقتي مي‌خواستم به پرسپوليس بيايم به او زنگ زدم كه گفت در تيم مي‌ماند اما رفت! خودم به شخصه خيلي روي پاس‌هاي محمد نوري حساب باز كرده بودم. ما در تيم مهره‌اي نداريم كه بتواند توپ پخش كند. خيلي خوب مي‌شود اگر محمد برگردد.
 
* جمعه با صباي قم تيم سابق خودت بازي داريد. از اين مسابقه برايمان بگو؟
صباي قم سرمربي بزرگي به اسم علي دايي دارد كه احترام بسياري براي ايشان قائل هستم. علي‌آقا اسطوره فوتبال ماست و در زمان حضورم در راه‌آهن با ايشان در تماس بودم اما ما محكوم به برد هستيم. بايد صبا را ببريم و اين پيروزي را به روح مرحوم هادي نوروزي تقديم كنيم. باور كنيد با ديدن پسرش دلم آتش گرفت.
 
* همان لحظه كه آمد به رختكن تيم ملي؟
بله، قبل از بازي با ژاپن هاني پسر هادي وارد رختكن تيم ملي شد كه خيلي ناراحت شدم و… اميدوارم جمعه برنده از زمين خارج شويم تا روح هادي هم شاد شود.
 
* به عنوان سؤال آخر سمت نيمكت صبا هم مي‌روي؟
صددرصد سمت نيمكت صبا مي‌روم و از آقاي دايي رخصت مي‌گيرم.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)