مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جریان مذاکرات خود با بازیکنان موردنظر برای حضور در تیم فوتبال پرسپولیس پس از ارائه پیشنهاد به "استفان آپیا"،"دیوید کارنی"،"رضا حقیقی" و برخی بازیکنان مورد نظرش برای پیوستن به پرسپولیس، گفته می‌شود با بازیکن دو رگه تیم ملی فوتبال ایران نیز وارد مذاکره شده است تا شاید بتواند موافقت "امید نظری" برای حضور در جمع سرخپوشان پایتخت را جلب کند.

رجانیوز، محمد رویانیان همزمان با پيش بردن مذاكره با خارجي‌ها و پيگيري مسائل مربوط به قرارداد بازيكنان خارجي،به جذب بازیکنان ایرانی هم فکر می‌‌کند. يكي از اين بازيكنان مورد نظر رویانیان برای حضور در پرسپولیس "اميد نظري" هافبك دفاعي ملي‌پوش آنجل هولمز، تيم دسته دومي سوئد است كه بازي‌هاي باشگاهي‌اش تمام شده است.
 
اين بازيكن ايراني – فيليپيني در همان پستي بازي مي‌كند كه پرسپوليس در آن مشكل دارد، ضمن اينكه او تنها 21 سال سن دارد و با در نظر گرفتن شرايط باشگاه مي‌تواند رضايت مانوئل را براي به خدمت گرفتن او جلب كند. گفته مي‌شود حضور "امید نظري" در پرسپوليس تمام شده است و به محض این که ITC  این بازیکن از سوی باشگاه سوئدی‌ صادر شود این بازیکن دو رگه ایرانی – فیلیپینی می‌تواند برای حضور در پرسپولیس اقدام کند.
 
"امید نظری" هرگز تصورش را نمی‌کرد که باشگاه پرسپولیس ایران وی را با قراردادی نجومی به خدمت بگیرد،چون بر اساس اطلاعات و آمار به دست آمده وی بابت حضورش در باشگاه پرسپولیس بیست برابر دستمزدی را دریافت خواهد کرد که پیش از این از سوی باشگاه سوئدی طرف قراردادش دریافت می‌کرده است؛"امید نظری" در تيم سوئدي‌اش چيزي حدود 5 هزار دلار (!) حقوق مي‌گرفته اما حالا با يك قرارداد رويايي مواجه ‌شده است و احتمالا چيزي بيش از 20 برابر آنچه در سوئد مي‌گرفت نصيبش مي‌شود!
 
واکنش بازیکن دو رگه مورد نظر پرسپولیس در قبال این اتفاق نیز جالب توجه بود، این بازیکن که هنوز به زبان فارسی تسلط کافی ندارد، در آستانه بازی ایران برابر ازبکستان به یکی از ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی گفته است:«هنوز هم باورم نمی‌شود که مدیران پرسپولیس تصمیم دارند چنین رقمی را به من بدهد، در سوئد چنین اتفاقاتی برای بازیکنان خیلی کم پیش می‌آید اما گویا در ایران چنین اتفاقاتی کاملا طبیعی است.»
 
گفته می‌شود مدیران باشگاه پرسپولیس در نظر دارند، رقمی حدود 100 هزار دلار به وی پرداخت کنند که این رقم با احتساب نرخ دلار آزاد هزینه‌ای نزدیک به  300 میلیون برای باشگاه پرسپولیس در برخواهد داشت،مدیران باشگاه می خواهند پس از توافق نهایی با این بازیکن وی را در نیم فصل دوم لیگ دوازدهم مورد آزمایش قراردهند تا چنانچه این بازیکن از نظر فنی نظر کارشناسان و اعضای کادر فنی را برآورده ساخت برای یک فصل دیگر هم با پرسپولیس همکاری داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)