هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: دوست دارم همچنان در نفت بمانم اما تصمیم‌گیری در این خصوص را به پایان فصل موکول کرده‌ام.

محسن یوسفی در خصوص شانس این تیم برای کسب سهمیه و حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال اگر فولادخوزستان را شکست دهد و سپاهان هم در فینال جام حذفی پرسپولیس را ببرد، شانس کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا را خواهیم داشت. البته این مسئله منوط به آن است که ما در 2 دیدار آینده مقابل حریفان خود برنده از زمین خارج شویم.

وی با اشاره به فینال جام حذفی بین پرسپولیس – سپاهان که 15 اردیبهشت برگزار می‌شود، عنوان کرد: این دیدار چون در آزادی برگزار می‌شود، به سود پرسپولیس است. از طرفی فینال جام حذفی برای پرسپولیس حکم مرگ‌ و زندگی را دارد ولی سپاهان یک تیم حرفه‌ای است و در هر 2 جام لیگ برتر و حذفی مدعی قهرمانی است. هر 2 تیم انگیزه‌های زیادی برای قهرمانی دارند ولی فکر می‌کنم انگیزه پرسپولیس بیشتر از سپاهان باشد. به نظر من پرسپولیس، سپاهان را شکست می‌دهد و قهرمان جام حذفی خواهد شد.

هافبک نفت تهران در مورد شرایطش در این تیم پس از جدایی از تیم سایپا در نیم فصل اول اظهار داشت: وضعیتم از هر لحاظ نسبت به نیم فصل اول بهتر شده است. حضورم در نفت هم به سود خودم بوده و هم به سود تیم نفت. البته قراردادم با نفت تا پایان فصل است و بعد از پایان مسابقات برای فصل بعد تصمیم‌گیری خواهم کرد.

یوسفی با بیان اینکه تیم نفت یکی از پرامتیازترین تیم‌های نیم فصل دوم لیگ برتر بوده است، گفت: باشگاه نفت امکانات خوبی دارد و همه چیز در این تیم برای بازیکنان مساعد است. من با نظر منصور ابراهیم‌زاده به نفت آمدم و خودم دوست دارم در این تیم بمانم ولی همه چیز را برای تصمیم‌گیری به پایان فصل موکول کرده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)