مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: باید برای اتمام خدمت سربازی یک سال دیگر در تراکتورسازی بازی کنم و سپس به پرسپولیس بازگردم.

فرشاد احمد‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در مورد وضعیت باشگاه تراکتورسازی گفت: بنده یک سال دیگر در خدمت باشگاه تراکتورسازی هستم و بعد از خدمت سربازی باید به باشگاه پرسپولیس برگردم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تراکتورسازی به جذب برانکو ایوانکوویچ نزدیک شده است، عنوان کرد: امروز شنیدم این مسئله تکذیب شده است البته باید دید مدیریت باشگاه چه می‌گوید. آنها با جمع‌بندی تمامی مسائل بهترین تصمیم را می‌گیرند تا باشگاه دچار مشکل نشود.

مهاجم تراکتورسازی در مورد میزان شناختش از برانکو اظهار داشت: از برانکو شناخت زیادی ندارم و در حد همان حضور او در تیم ملی و راهیابی ایران به جام جهانی 2006 می‌دانم.

احمدزاده در مورد اینکه آیا حضور مربی ایرانی برای تراکتورسازی مفید است یا مربی خارجی، اظهار داشت: فکر می‌کنم مربی خارجی بهتر است. در تبریز همه به تونی اولیویرا علاقمندند و فضای کار برای مربی ایرانی بسیار سخت است. مربی خارجی در این مقطع می‌تواند به تراکتورسازی کمک کند و کار راحت‌تری داشته باشد.

وی در مورد اینکه آیا می‌تواند به تیم ملی امید کمک کند، اظهار داشت: نمی‌توانم در تیم المپیک به میدان بروم و سنم یک سال برای حضور در تیم ملی المپیک زیاد است. البته شرایط سنی من به مسابقات آسیایی می‌خورد و همیشه سعی و تلاش کردم که به تیم ملی کمک کنم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)