پرسپولیس نیوز : بازیکن متهم به دوپینگ پرسپولیس گفت: به محرومیت فکر نمی‌کنم چرا که تصورش هم برایم سخت است چرا که اگر محروم شوم زندگی‌ام نابود خواهد شد.

شهاب زاهدی درباره اتهام دوپینگی که برای او به وجود آمده و قرار است روز چهارشنبه به فدراسیون فوتبال برود تا توضیحات نهایی را دراین باره بدهد، گفت: همه چیز از بازی با گل‌گهر سیرجان اتفاق افتاد اما من خیلی صحبت‌ها دارم که ترجیح می‌دهم فعلا حرفی نزنم اما بعد از جلسه روز چهارشنبه در این باره حرف‌هایی دارم که حتما مطرح می‌کنم.

وی ادامه داد:‌حرف‌هایی که می‌خواهم بزنم درباره همین اتفاق است چون من نادانسته این کار را کردم و عمدی در کار نبود چون نه شرایط مالی دوپینگ کردن را دارم و نه علم آن را.

بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا توضیحاتش قانع‌کننده خواهد بود یا نه، افزود: من حرف‌هایم را می‌زنم اما نمی‌دانم که آنها قانع می‌شوند یا نه. هر چند که هر چه دارم از لطف خدا و دعای پدر و مادرم است و اگر در فوتبال بمانم که صلاحم در آن بوده و اگر هم از فوتبال بروم باز هم حتما صلاحی در آن بوده است اما باید بگویم که باشگاه پرسپولیس هم از من حمایت کرده و قرار است در جلسه روز چهارشنبه صحبت‌هایی مطرح شود.

زاهدی درباره اینکه اگر با محرومیت روبرو شود، آینده فوتبالی‌اش چه خواهد شد، خاطرنشان کرد: من به محرومیت فکر نمی‌کنم هر چند که این مسئله شاید واقعیت باشد اما تصورش هم برایم سخت است چون اگر محروم شوم زندگی‌ام نابود می‌شود. هر چند که هنوز نمی‌دانم چه دارویی مصرف کردم.

 

 نمی‌دانم در این مورد چه بگویم، چرا که هنوز در شوک شنیدن این خبر هستم. می‌خواهم حرف‌های خود را خیلی صادقانه در کمیته استیناف مطرح کنم و انتظار دارم تصمیم گیرندگان آینده مرا در نظر گرفته و پدرانه با این قضیه برخورد کنند.

وی در ادامه یادآور شد: زمانی که در تیم امید باشگاه بودم، همزمان با دوره‌ای که علی دایی سرمربی بزرگسالان پرسپولیس بود، مانند خیلی از بازیکنان مکمل تقویتی و قانونی استفاده می‌کردم اما وقتی در بازی پرسپولیس و گل‌کهر تست دوپینگ دادم جواب آزمایشم مثبت درآمد. متأسفانه با وجود اینکه من آن مکمل را از داروخانه خریده‌ بودم، ظاهراً تقلبی بوده و مواد نیروزا در آن به کار رفته بود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «آیا باشگاه پرسپولیس و مربیانش در این ‌روزها از او حمایت کرده‌اند؟»، تاکید کرد: باشگاه در این جریان به خوبی پشتم بوده و حمایت لازم را انجام داده است. ضمن اینکه حسین عبدی هم به عنوان کسی که حق زیادی در فوتبال به گردنم دارد در جریان کامل قضیه قرار دارد و می‌داند که ناخواسته گرفتار مشکل بزرگی شده‌ام.

زاهدی تأکید کرد: باور کنید با این فیزیک بدنی خوبی که دارم نیازی به دوپینگ نداشتم و گرفتار مکمل‌های تقلبی شدم. دلم از این می‌سوزد که راه‌های سختی را طی کردم تا به تیم بزرگسالان پرسپولیس رسیدم و انصاف نیست در این شرایط با چنین معضلی روبه‌رو شوم. به همین خاطر از کمیته استیناف می‌خواهم حرف‌های مرا به خوبی شنیده و رأیی صادر کنند که فوتبالم نابود نشود.

وی تصریح کرد: تنها امید من به زندگی ادامه دادن فوتبالم است و هر اتفاقی رخ دهد با آن کنار می‌آیم. دعا می‌کنم شرایط طوری پیش رود که زحماتم به هدر نرفته و به حقم در فوتبال برسم.

زاهدی در پاسخ به این سوال که چه مواد نیروزایی در مکملش بوده است، گفت: راستش خودم هم نمی‌دانم چه ماده نیروزایی در آن مکمل بوده است و پزشک تیم در جریان این موضوع قرارد ارد. قرار است روز چهارشنبه در کمیته استیناف حضور پیدا کنم و بعد از این جلسه خیلی چیزها مشخص خواهد شد.

وی در پایان گفت: نمی‌دانم دیگر چه باید بگویم و درباره چه حرف بزنم اما به هر چیزی فکر می‌کردم جز دوپینگ و باور کنید که نمی‌دانستم دوپینگ چیست و اگر می‌دانستم حتی به آن فکر هم نمی‌کردم چه برسد به عمل آن. اما توکلم به آن بالایی است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)