هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: از یکی از مدیران وقت باشگاهی که در آن حضور داشتم به واسطه وصول نشدن چکم شکایت کرده‌ام و در چند روز آینده حکم ممنوع الخروج شدنش را خواهم گرفت.


عباس محمدرضایی درباره شکایتش از باشگاه استقلال گفت: زمانی که در استقلال حضور داشتم قول‌هایی به من داده شد که هیچ‌کدام را عملی نکردند. همان موقع وکیلم شکواییه‌ای تنظیم کرد و از باشگاه استقلال شکایت کردم. جالب است رأی به نفع من صادر شده است، اما هیچ‌کس در باشگاه استقلال هیچ اقدامی انجام نداده است و هر سال قول فصل جدید را می‌دهند. به ما می‌گویند در فصل جدید به علت تعدد شاکی‌ها به باشگاه استقلال اجازه یارگیری داده نمی‌شود، اما جالب است که همه اینها در حد حرف است. آنها فصل را خیلی راحت و به دور از دغدغه آغاز می‌کنند و حتی در نقل‌وانتقالات هم بازیکنان جذب می‌کنند آن هم با مبالغی بالا.

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: چطور سازمان لیگ با وجود این همه شاکی از باشگاه استقلال کارت بازیکنان جدید را صادر می‌کند؟ چطور می‌توانند اینقدر راحت اجازه دهند که تیم‌ها،‌ تیمداری کنند در صورتی که طلبکاران بسیاری دارند؟ اینها سؤالاتی است که پاسخی به آنها داده نمی‌شود. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است؛ آقای تاج! خواهش می‌کنم به درخواست ما توجه و فکری به حال چنین مشکلات و معضلات در فوتبال ما کنید. هر بازیکن حداقل از یک یا دو باشگاه طلبکار است و چک‌هایی از مدیرعامل باشگاه‌ها در دست ما بازیکنان قرار دارد که تاکنون وصول نشده است. از یکی از مدیران وقت باشگاهی که در آن حضور داشتم به واسطه وصول نشدن چکم شکایت کرده‌ام و در چند روز آینده حکم ممنوع‌الخروج شدنش را خواهم گرفت. البته همه کارهای قانونی‌اش انجام شده است و منتظر حکم هستم.

محمدرضایی افزود: جالب است وقتی ما هنوز بدهی‌های‌مان را دریافت نکرده‌ایم، مالیات صددرصد قراردادهای‌مان را باید پرداخت کنیم! چطور چنین چیزی ممکن است؟ بعد هم از زمانی که در هر تیمی حضور داریم باید به دنبال بدهی‌های‌مان باشیم تا زمانی که از این تیم جدا می‌شویم و به جای دیگری می‌رویم.‌ اینها نه حرفه‌ای است و نه درست. مدیران باشگاه‌ها در اقدامی جالب و با حیله‌گری یک‌سوم قرارداد بازیکنان را پرداخت می‌کنند و بعد می‌گویند که ما صددرصد قرارداد بازیکن را پرداخت کرده‌ایم. هیچ‌کس نمی‌داند بقیه پولی که پرداخت نشده به کجا می‌رود و این پولشویی هم چطور صورت می‌گیرد؟ بعد فدراسیون طبق اعلام واریزی آنها نامه‌ای برای اداره مالیات ارسال می‌کند که بازیکن باید کل مالیاتش را  تمام و کمال پرداخت کند.

هافبک پیشین استقلال، پدیده و راه‌آهن اظهار داشت: از استقلال، پدیده، راه‌آهن و پیکان طلبکار بودم که طلبم از راه‌آهن را به خاطر شرایطش بخشیدم، پیکان اصل مبلغ را پرداخت کرده و باید از این کار آقای شیعی تقدیر و تشکر کنم. افرادی مثل آقای شیعی باید برای سایر مدیران الگو باشند. نزدیک سه چهار سال است که دنبال طلب‌هایم از پدیده و استقلال هستم. جالب است مسئولان باشگاه‌های بدهکار به ما می‌گویند بیایید این مبلغ را بگیرید و نصف آن را ببخشید! چطور می‌شود نصف مبلغی را که آنها صددرصدش را به فدراسیون ارائه می‌دهند، بخشید؟! بعد هم مجبور هستیم به واسطه همین موضوع کل مالیات‌مان را پرداخت کنیم.

محمدرضایی در ادامه یادآور شد: یادم می‌آید وقتی در استقلال بازی می‌کردم آقای فتح‌الله‌زاده علاوه بر عدم پرداخت قراردادهای ما پاداش‌های‌مان را هم به حساب‌مان واریز نکرد. بعد می‌آیند در هر تریبونی خودشان را آدم اصلی و مؤثر تیم معرفی می‌کنند و می‌گویند ما تیم را موفق کردیم. سؤال من این است که آقای فتح‌الله‌زاده‌! آیا به قول‌هایی که دادی عمل کرده‌ای؟!

وی افزود: برخی افراد دوست دارند دوباره برگردند و منافع‌طلبی‌شان ادامه پیدا کند. چه کسی از پول بدش می‌آید؟ مدیران به خاطر مسائل مالی یکدیگر را در رسانه خراب می‌کنند تا خودشان بر کرسی مدیریت تکیه بزنند. جالب است وقتی نمی‌توانند پول ما را هم بدهند ما را مقابل هواداران پرشور تیم‌های مشهور فوتبال ایران مثل استقلال و پرسپولیس قرار می‌دهند.

هافبک پیشین استقلال راجع به موضوع طلبش از این باشگاه و بحث شکایتش به فیفا هم تصریح کرد: طبق حکمی که در دست دارم، طلبم از باشگاه استقلال ۱۲۶ میلیون است که متأسفانه با گذشت چند سال پرداخت نشده است. به همین خاطر قصد دارم از باشگاه استقلال به فیفا شکایت کنم. اقدامات لازم را برای این شکایت را هم انجام داده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)