بازیکن با سابقه تیم فوتبال ملوان قبل از ورود به جلسه با استقلالی‌ها گفت: هنوز با این تیم توافقی نداشته‌ام و باید شرایط استقلال را خوب بسنجم.

پژمان نوری در خصوص ترک تیم ملوان و پیوستن به تیم استقلال گفت: من ملوان را هنوز ترک نکرده‌ام. ملوان مالک ندارد و برنامه این تیم برای فصل بعد نیز مشخص نیست. باید ببینیم تکلیف این تیم چه می‌شود.

وی که در حال رفتن به جلسه با استقلالی‌ها بود خاطرنشان کرد: آمده‌ام شرایط استقلال را بسنجم. باید با مسئولان این تیم صحبت کنم تا اگر به جمع‌بندی نهایی رسیدم با این تیم قرارداد ببندم. من اهل بازارگرمی نیستم و از پرسپولیس، سپاهان و دیگر تیم ها هم پیشنهادی نداشته‌ام.

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که نگران مشکلات احتمالی هواداران پرسپولیس برای خود نیست، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و اینطور نیست که من با رفتن به استقلال بعد از مدتها سنت شکنی کرده باشم. من در ملوان بودم و یک بازیکن حرفه‌ای هستم بنابراین باید حرفه‌ای فکر کنم.

نوری در خصوص شانس موفقیت‌هایش در استقلال اظهار داشت: در هر تیمی که حضور داشته‎‌ام با تمام توان بازی کردم. من چه استقلال و چه تیم دیگری بروم تمام توانم را می‌گذارم تا پولی که می‌گیرم حلال باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)