پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز قدمی برای خرید پرسپولیس برداشته نشده است.

حمید درخشان در حاشیه تمرین پرسپولیس در خصوص جلسه کمیته فنی صبح امروز این باشگاه اظهار داشت: در مورد این جلسه نیاز نیست من توضیح بدهم. روی سایت باشگاه همه گزارشش را زده‌اند و قرار است برنامه‌ام را آماده و به باشگاه ارایه کنم.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا او واقعا برنامه دوساله به باشگاه پرسپولیس ارائه کرده است گفت: فعلا برنامه‌ای ندادم و  قرار شد برنامه‌ام را برای فصل آینده آماده کنم و تحویل کمیته فنی باشگاه دهم.
 سرمربی  پرسپولیس در این مورد که با مشخص شدن مالک باشگاه پرسپولیس در تاریخ 27 بهمن آیا او باز هم شانس سرمربیگری این تیم برای فصل آینده را دارد، توضیح داد: چه کسی گفته در تاریخ 27 بهمن مالک باشگاه مشخص خواهد شد؟ هنوز کسی برای خرید باشگاه پیش‌قدم نشده است. اول باید پیشنهادات مطرح شود و در پاکت‌ها که باز شد مشخص می‌شود که آیا فردی توان خرید باشگاه را خواهد داشت یا نه. تا این روند طی شود مدت زیادی زمان خواهد برد.

 درخشان در پاسخ به این سوال که چنانچه مدیریت باشگاه پرسپولیس به همین روال باشد و یا او قبول می‌کند با شرایط بسازد و در این تیم بماند، گفت: مطمئن باشید وضعیت مدیریت باشگاه به این شکل نخواهد بود و در آینده نزدیک شرایط بهتر خواهد شد.

وی در مورد شرایط ژورائف بازیکن ازبکستانی، گفت: این بازیکن ازبکستانی روز اول در تمرین حاضر شد و گفتم شاید خسته‌است و امروز هم آمد و دیدمش روز دوم بود  و گفتم این بازیکن را نمی‌خواهم و درخواست کردیم که دیگر به تمرینات نیاید.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازیکن دوملیتی استرالیایی، گفت:بازیکن دوملیتی استرالیایی را  هماهنگ می‌کنیم تا به تمرین بیاید. قبل از بازی با پدیده این اتفاق رخ خواهد داد.

درخشان در مورد حضور بازیکن ژاپنی گفت: این بازیکن ژاپنی به لهستان رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)