خبرگزاری پرسپولیس : ظهر دیروز سالن فوتسال دانشگاه صنعتی شریف مملو از تماشاگر بود.

بازی دوستانه تیم های دانشگاه صنعتی شریف و ستاره ها این دانشگاه را به هم ریخت. جمعیت فراوانی در داخل و بیرون سالن برای دیدن دایی،فردوسی پور و ستاره های موسیقی و سینما تجمع کرده بودند.طبق برنامه قرار بود این بازی ساعت 12:30 دقیقه ظهر برگزار شود و به بازیکنان دو تیم گفته شده بود راس ساعت 12:00 در سالن حضور داشته باشند.

همه به موقع خودشان را به دانشگاه شریف رسانده بودند به جز عادل فردوسی پور که به خاطر اجرای برنامه 90 خواب مانده بود و با 25 دقیقه تاخیر خودش را رساند.هر چند عادل مثل همیشه یک بهانه عالی پیدا کرد و بارندگی و ترافیک را عامل دیر رسیدنش اعلام کرد تا نگوید خواب مانده بود!

نکته جالب تر این بود قبل از رسیدن عادل وقتی چند نفر از اعضای تیم ستاره ها به دایی اعلام کردند چرا حالا که همه آمده اند بازی را زودتر انجام نمی دهند، سرمربی راه آهن با شوخی اعلام کرد:«منتظر مارادونا مون(فردوسی پور) هستیم!»

این مسابقه با یک حاشیه دیگر هم همراه بود .وقتی علی دایی یک پاس عالی برای عادل انداخت و او توپ را به بالای دروازه خالی فرستاد،تماشاگران حاضر در سالن با شعار"فردوسی پورِ برهانی" از خجالت عادل در آمدند.

ازدحام جمعیت آنقدر زیاد بود که مسئولان مجبور شدند خانم ها را به سالن مجاور هدایت کنند و آنها این بازی را از طریق ویدئو پروژکشن تماشا کنند.

در تیم ستاره ها رضا یزدانی، کریم باقری، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، برزو ارجمند، کامبیز دیرباز و همایون شجریان بازی می کردند که نتوانستند در مقابل مجری نود و سرمربی راه آهن بایستند و در نهایت با نتیجه 8-3 بازی را به دانشگاه صنعتی شریف واگذار کردند.علی دایی ستاره بی چون و چرای این مسابقه بود و ضمن به ثمر رساندن 4 گل یک پاس گل هم به عادل داد تا مجری نود هم در پیروزی تیم دانشگاهش مقابل ستاره ها سهیم باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)