معاون امور ورزش اداره ورزش و جوانان فارس گفت: تا زمانی که چمن ورزشگاه حافظیه به طور کامل محکم نشود فقط بازی فجرشهیدسپاسی با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه حافظیه انجام می شود.

محمد رضا هاشمی نزاد در گفتگو با مهر اظهار داشت: هم اکنون 90 درصد از فعالیت های انجام شده در  ورزشگاه  حافظیه به اتمام رسیده اما به دلیل اینکه چمن تازه کشت شده تا اطلاع ثانوی فقط بازی با استقلال و پرسپولیس در این ورزشگاه انجام می گیرد.

وی ادامه داد: در همین راستا بازی برگشت پرسپولیس و فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه حافظیه برگزار می شود و بقیه بازی ها تیم فجر همچنان در ورزشگاه دستغیب انجام می شود.

کمک 300 میلیون تومانی به تیم فوتبال فجر شهید سپاسی

معاون امور ورزش اداره ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: این ارگان برای واریز پول به حساب تیم های ورزشی با منع قانونی روبرو است اما با توجه به قول های مسئولان استانی  در ابتدایی فصل با پیگیری استاندار فارس و مدیرکل ورزش و جوانان استان مبلغ 300 میلیون تومان به حساب باشگاه فجر سپاسی شیراز واریز شد.

هاشمی نژاد اضافه کرد: قول داده شده در ابتدایی فصل مبنی بر واریز یک و نیم میلیارد تومان به حساب باشگاه فجر شهید سپاسی تعهد مسئولان استانی بوده و اداره ورزش و جوانان نباید آن را پرداخت کند.

وی تاکید کرد: اداره ورزش و جوانان استان فارس از ابتدای سال جاری تاکنون به هیئت های ورزشی و ادارات شهرستانها جمعا 200میلیون تومان پرداخت کرده در حالیکه با پیگیری های به حساب فجر شهید سپاسی مبلغ 300 میلیون تومان واریز شده است.

معاون امور ورزش اداره ورزش و جوانان فارس در ادامه ضمن تقدیر از مسئولان فجرسپاسی شیراز که با کمترین هزینه ها تیمداری می کنند، عنوان کرد: تیم ها زمانی که نتیجه مطلوب کسب نمی کنند نباید مسائل مختلف را دلیل این موضوع بدانند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)