تیم فوتبال سپاهان پس از شش پیروزی متوالی در هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد. استقلال هم برابر نساجی به تساوی رسید.

در ادامه هفته بیست‌و‌یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان از ساعت 16:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی یک – یک به پایان رسید.

محمود قائد رحمتی در دقیقه 15 با نفوذ از جناح چپ و شوتی زیبا تیم آلومینیوم را پیش انداخت و با گل دقیقه 28 عیسی مرادی کار به تساوی کشیده شد.

همچنین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 امروز (سه‌شنبه) در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به دیدار نساجی مازندران رفت و با تساوی یک – یک متوقف شد. ارسلان مطهری (53) برای استقلال و ایوب کلانتری (68) برای نساجی موفق به گلزنی شدند.

شاگردان ریکاردو ساپینتو در روزی که باز هم محروم بود با 40 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماندند. شاگردان حمید مطهری نیز با 23 امتیاز در جایگاه یازدهم ایستادند.

در پایان هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر تیم سپاهان با 43 امتیاز صدرنشین ماند. پرسپولیس هم با پیروزی روز گذشته خود مقابل نفت مسجد سلیمان 42 امتیازی شد و در رده دوم جدول رده‌بندی ایستاد. استقلال هم با تساوی مقابل نساجی 40 امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت.

جدول رده‌‌بندی در پایان هفته بیست‌ویکم به شرح زیر است:


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)