به دلیل زد و خورد با داور
مرجع خبری پرسپولیس : دیدار تیم‌های امید پرسپولیس و اتحاد شمیران به دلیل زد و خورد بازیکنان تیم شمیران با داور بازی، ناتمام ماند. این در حالی بود که سرخپوشان تهرانی تا دقیقه 88، برتری خود را با 5 گل به حریفشان تحمیل کرده بودند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، در جریان دومین هفته از دور برگشت بازی‌های لیگ برتر امید‌های تهران (آسیا ویژن) امروز (سه شنبه) امیدهای پرسپولیس میزبان تیم اتحاد شمیران بودند.

 

این بازی که تا دقیقه 88 با نتیجه 5 بر 0 به سود امیدهای پرسپولیس در جریان بود، به دلیل درگیری کاپیتان اتحاد شمیران با داور مسابقه، ناتمام ماند.

 

داور این دیدار به واسطه حمله کاپیتان اتحاد شمیران به وی، بازی را به دلیل نبود امنیت جانی برای خودش، در دقیقه 88 متوقف کرد.

 

برای پرسپولیس در این بازی مهدی الهایی، شایان منتظری، روح الله سیف الهی، عرفان رسولی و محمد طرابی گلزنی کردند.

 

این بازی از ساعت 12 و به میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه چمران برگزار شد.

 

6 برد، 3 باخت، یک تساوی و کسب 19 امتیاز حاصل تلاش پرسپولیسی‌ها تا پایان هفته دهم بازی‌های لیگ برتر امید‌های تهران است.

 

عبدالله نژاد: اتفاق‌های این بازی تاسف بار بود/ بازی باید با همان نتیجه به سود پرسپولیس ثبت شود

 

دیدار تيم فوتبال اميد پرسپوليس در برابر اتحاد شمیران از هفته دوم دور برگشت بازی‌های لیگ برتر امید‌های تهران (آسیا ویژن) در حالی ناتمام ماند که این تیم با 5 گل از حریف پاکدشتی خود پیش بود.

منوچهر عبدالله نژاد، سرمربي تيم اميد پرسپوليس درباره اتفاق‌های این بازی گفت:” بازی بسیار خوبی بود که متاسفانه به خاطر رفتار غیر اخلاقی کاپیتان تیم حریف و درگیری او با داور مسابقه، ناتمام ماند. با وجود اینکه ما با 5 گل از حریف پیش بودیم، کاپیتان تیم اتحاد به خاطر اعلام یک اوت بقل، به داور حمله کرد. “

 

وی، افزود:” ما در این بازی برای کسب تفاضل گل به میدان رفته بودیم و تا دقایق پایانی نیز با 5 گل پیش بودیم و با روند بازی، می‌توانستیم باز هم گلزنی کنیم اما این اتفاق تاسف بار، باعث شد داور بازی به دلیل نبود امنیت جانی برای خودش، بازی را متوقف کند.”

 

سرمربی تیم امید پرسپولیس درباره سرنوشت نتیجه این بازی، تصریح کرد:” در تماسی که با هیات فوتبال داشتیم گفتند اگر به خاطر ترک زمین از سوی حریف، بازی ناتمام مانده بود نتیجه بازی 3 بر 0 اعلام می‌شد اما چون داور مسابقه به دلیل درگیری بازیکنان تیم اتحاد با او، تصمیم به ناتمام گذاشتن بازی گرفته، نتیجه بازی تا همان دقیقه، برای این بازی ثبت می‌شود. به این ترتیب همان نتیجه 5 بر 0 نتیجه این بازی خواهد بود. اگر غیر از این باشد ما شکایت خواهیم کرد چون به تفاضل گل این بازی نیاز داریم.”

 

عبدالله نژاد درباره روند بازی نیز گفت:” تیم اتحاد در نیمه اول بسیار دونده ظاهر شد و ما سعی در کنترل بازی داشتیم. با این وجود یک گل نیز به آنها زدیم. اما در نیمه دوم، آنها به لحاظ بدنی کم آوردند و ما از دقیقه 50 تا 80 موفق شدیم با ارایه یک بازی هجومی و منطقی، چهار گل دیگر نیز به آنها بزنیم.”

 

سرمربی تیم امید پرسپولیس با انتقاد از برنامه‌ریزی بازی‌های لیگ برتر امید‌های تهران، گفت:” تیمی که ما با آن بازی داشتیم اتحاد شمیران بود اما متعلق به پاکدشت ورامین است! ما برای بازی رفت مدت طولانی را برای رسیدن به زمین تیم حریف در خاتون آباد صرف کردیم و بازیکنانمان با وضعیت بدنی بدی در مسابقه حاضر شدند و به مشکل هم خوردیم. بالاخره برنامه‌ریزان باید شرایط تیم‎های حاضر در لیگ را بررسی کنند و ببینند این تیم ها از کجا می‌آیند و میزبانی‌شان را در چه زمینی و در کجا انجام می‌دهند.”

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)