اعضای مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان تهران برگزار و در نهایت مسئولیت فوتبال پایتخت به میرشاد ماجدی سپرده شد.

مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان تهران امروز (سه‌شنبه) با حضور 44 عضو رأی‌دهنده در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک به ریاست مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار و میرشاد ماجدی با 27 رأی به‌عنوان رئیس جدید هیئت فوتبال پایتخت انتخاب شد.

پیش از شروع انتخابات، نفراتی چون مجید محمدی، ابراهیم شکوری و امیر عرب‌براقی به‌عنوان ناظر انتخابات برگزیده شدند.

محمدعلی خالقی‌راد، علی روزبهانی، عباس زواره، مهرداد سراجی، علیرضا سهرابی، مجید کیومرثی، اسماعیل گودرزی، میرشاد ماجدی، مهدی ملک‌آباد، سهیل مهدی، علیرضا یزدانی و علی ایلکا نامزدهای انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال تهران بودند که افرادی مثل ایلکا، روزبهانی، زواره، سهرابی و یزدانی به نفع ماجدی و مهدی ملک‌آباد به نفع کیومرثی کناره‌گیری کردند. مهدی و گودرزی نیز دیگر نفراتی بودند که از این انتخابات کنار کشیدند.

رقابت در نهایت بین ماجدی، کیومرثی و سراجی برگزار شد که سرانجام میرشاد ماجدی با کسب 27 رأی از 46 رأی ماخوذه رئیس هیئت فوتبال استان تهران در یک سال و نیم پیش رو شد. در مجمع انتخاباتی امروز 44 نفر حضور داشتند که در این بین مهدی تاج و احمدرضا براتی دو رأی را داخل صندوق انداختند.

لازم به یادآوری است که مجید کیومرثی و مهرداد سراجی به ترتیب 16 و سه رأی اعضای مجمع هیئت فوتبال استان تهران را به خود اختصاص دادند.

در زیر تصاویر مربوط به انتخابات هیئت فوتبال تهران را مشاهده می‌کنید:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)