مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس با انتشار نامه‌اي از رئيس جمهوري به خاطر دستور مبني بر واگذاري سهام 2باشگاه به مردم و هواداران تشكر كردند.

مسئولان باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس در پي دستور رئيس جمهوري مبني بر واگذاري سهام اين دو باشگاه به هواداران نامه اي مشترك منتشر و از رئيس جمهوري تشكر كردند.
در متن اين نامه آمده است:

بسمه تعالي
برادر ارجمند جناب آقاي دكتر محمود احمدي نژاد
رياست محترم و محبوب جمهوري اسلامي ايران

با سلام و اهداء تحيات

احتراماً، اجازه فرمائيد مراتب شادي و نشاط خيل ميليوني هواداران پرطرفدارترين باشگاه هاي فرهنگي ورزشي قاره پهناور آسيا را به حضور رياست محبوب جمهوري اسلامي ايران تقديم داريم.
بدون شك دستور حضرتعالي داير بر واگذاري سهام دو باشگاه استقلال و پيروزي به هواداران به دغدغه ميليون ها ايراني خاتمه داد و خاطره خوش اين هديه براي هميشه در تاريخ كشور ثبت و ضبط خواهد شد.
در همين امتداد به استحضار عالي مي رساند طرح جامعي با برخورداري از امعان نظر برادر ارجمند جناب آقاي مهندس علي آبادي، معاون محترم رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني كه بدون شك بيشترين حمايت را از دو باشگاه استقلال و پيروزي داشته اند در دست تهيه است و بزودي تقديم خواهد شد.
توفيق روزافزون آن برادر ارجمند را كه همواره در دفاع از حقوق و احساسات بي دريغ مردم ايران پيش قدم بوده ايد از خداوند متعال مسألت مي نمايد.
با تشكر و التماس دعاي خير
باشگاه هاي فرهنگي- ورزشي استقلال و پيروزي

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)