مرجع خبری پرسپولیس : حسن آذري‌نيا از تيم‌هاي مس سرچشمه، راه‌آهن ، سايپا و ماشين سازي تبريز به عنوان مشتريان رسمي مهدي كياني نام برد.

سرپرست تيم فوتبال تراكتورسازي اظهار كرد: تاكنون چهار باشگاه مس سرچشمه، راه‌آهن، سايپا و ماشين سازي تبريز براي جذب مهدي كياني رسما با باشگاه تراكتورسازي وارد مكاتبه شده‌اند ولي هنوز قطعي نشده است.

وي همچنين درباره احتمال مذاكره مستقيم باشگاه‌هاي ذوب آهن و پرسپوليس با هافبك تراكتورسازي، گفت: ممكن است مسئولان اين تيم‌ها با خود كياني صحبت كرده باشند كه من اين مساله را نه رد مي‌كنم و نه تاييد. آن چه مسلم است، اين كه چهار باشگاهي كه نام بردم به ما رسما نامه داده‌اند و خود مهدي هم هنوز اعلام نكرده است كه مي‌خواهد به كدام تيم برود.

آذري نيا در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه آيا صحبت‌هاي محمد حسن انصاري فرد را درباره به وظيفه رسيدن مذاكرات راه‌آهن با كياني تاييد مي‌كند يا خير، خاطر نشان كرد: بحث بر سر يك توافق سه جانبه است. ميان باشگاه تراكتورسازي، مهدي كياني و باشگاهي كه خواهان اوست. مطمئنا هر توافقي هم صورت بگيرد و هر اتفاقي بخواهد رخ دهد، در نيم فصل رخ مي‌دهد. از حالا تنها رايزني‌هايي انجام مي‌شود و هيچ چيز هنوز به قطعيت نرسيده است.

وي همچنين درباره مسايل مطرح شده در مورد تعويض كياني با يكي از بازيكنان پرسپوليس كه در بعضي رسانه‌ها مطرح شده نيز گفت: درباره نحوه خروج كياني از تيم مدير عامل و سرمربي تيم تصميم مي‌گيرند. شايد در نيم فصل تصميم گرفته شود كه كياني با يك بازيكن معاوضه شود و شايد هم اين كار صورت نگيرد. مسايل مطرح شده درباره پرسپوليس و تعويض يكي از بازيكنان اين تيم با كياني هم فقط مطالبي است كه در روزنامه‌ها خواندم و اطلاعي در اين رابطه ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)