پرسپولیس نیوز :  باشگاه راه‌آهن تهران دقایقی پیش از حضور برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خبر داد.

سایت باشگاه راه‌آهن دقایقی پیش با صدور بیانیه‌ای از حضور این تیم در بازی امروز برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خبر داد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

باشگاه فرهنگی‌-ورزشی راه‌آهن که کاملاً متعلق به بخش خصوصی است، بر رعایت اصول و استانداردهای ورزشی حرفه‌ای به وسیله تمامی اشخاص و مبادی ذیربط ورزشی تاکید دارد. این باشگاه که با ده‌ها میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نسبت به تامین استادیوم محل برگزاری مسابقات فصل آتی خود اقدام کرده، در تلاش است، توجه برنامه‌ریزان و تصمیم‌گیرندگان ورزشی را به رعایت اصول و استانداردهای فوق از جمله حق میزبانی خود در فصل آتی و نیز در راستای حضور بیشتر و موثرتر بخش خصوصی در عرصه ورزش جلب کند. در این راستا با اصرار بر حفظ حق میزبانی، توقف روند چندین ساله سلب این حق در فصل جاری فوتبال را خواستار شد و اعتراض‌های مکرر خود به سلب حق میزبانی در مقابل تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی را اعلام کرد. این اعتراض و درخواست در مسابقه مقابل پرسپولیس که آخرین مورد سلب حق میزبانی این باشگاه در فصل جاری فوتبال است، با جدیت مطرح شد و باشگاه راه‌آهن با اصرار فراوان و با تامین شرایط لازم در نظر داشت که حق میزبانی خود را اعمال کند که اگرچه این درخواست مورد قبول واقع نشد اما باشگاه توانست توجه مسئولین محترم ذیربط را به لزوم برگزاری مسابقات فصل آتی در استادیوم در حال تکمیل خود (استادیوم سورینت) جلب نماید که بحمدالله در جلسه مربوط شورای تامین برگزاری مسابقات فصل آتی این باشگاه در استادیوم سورینت مورد موافقت ضمنی واقع شد.

باشگاه راه‌آهن نظر به تامین حداقل خواسته‌های این باشگاه در مصوبه شورای تامین و در جهت همکاری بیشتر با مسئولین برگزاری مسابقات (کمااینکه درجریان برگزاری مسابقات نوجوانان آسیا این همکاری با اختصاص سه میلیارد ریال بودجه برای رفع اشکالات و نواقص استادیوم اکباتان که اساساً متعلق به این باشگاه نبود، انجام شده بود) و ارج نهادن به تماشاگران و علاقه‌مندان فهیم فوتبال که همگی به حق میزبانی این باشگاه و لزوم رعایت آن اذعان دارند، اعلام می‌دارد که در مسابقه روز یکشنبه مورخ 1391/12/20 مقابل پرسپولیس، مشروط به عدم تحمیل هیچ‌گونه هزینه‌ای از این بابت به باشگاه شرکت خواهد کرد. در عین حال باشگاه راه‌آهن اعتراض خود به سلب حق میزبانی را از مراجع ذیصلاح داخلی و بین‌المللی مورد پیگیری قرار خواهد داد.

در پایان باشگاه راه‌آهن از همدلی تمامی کارشناسان و خبرنگاران که در این رابطه جانب حق و انصاف را گرفتند و از مواضع قانونی باشگاه راه‌آهن و سایر تیم‌های تهرانی دفاع کردند، نهایت تشکر و قدردانی را داریم و امیدواریم که با پیگیری اصولی این حقوق، به پیشرفت و حرفه‌ای شدن فوتبال کشور کمک کنیم.

راه‌آهن در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر امروز ساعت 17:30 برابر پرسپولیس به میدان خواهد رفت. پیش از این گفته می‌شد راه‌آهن به دلیل میزبانی در این دیدار خواهان بازی در ورزشگاه اکباتان است که با رد این پیشنهاد از سوی شورای تامین، مقرر شد تا این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار شود. هرچند که باشگاه راه‌آهن ظاهرا این مسئله را نپذیرفته بود ولی سرانجام موافقت کرد تا در ورزشگاه آزادی به میدان برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)