باشگاه  سپاهان در اطلاعیه ای از  هواداران و همگان درخواست کرد که احترام و تکریم را در همه مسائل در اولویت خود قرار دهند.

به گزارش اوج ، در این اطلاعیه آمده است : از آنجایی که سپاهان فرزند مکتب همیشه جاوید شاهین است و در این مکتب احترام به همگان همیشه و همه جا در اولویت قرار داشته لذا از هواداران محترم و همه دوستداران مان در خواست می کنیم تا در مواجهه با مسائل پیش روی باشگاه، همیشه احترام به همگان را سرلوحه خود قرار دهند و همچون قبل نشان دهند که این مکتب بر محور اخلاق و ادب همچنان زنده و پابرجاست.

در بخشی دیگری از این اطلاعیه آمده است:بسیاری از دست اندرکاران، مدیران و تلاشگران دیروز و امروز باشگاه افرادی بوده و هستند که زحماتشان را برای فولاد مبارکه سپاهان نباید فراموش کرد و لازم است تا احترام و حرمت این افراد در همه ابعاد از سوی هواداران محترم حفظ شود.

در پایان این اطلاعیه آمده است : همانگونه که باشگاه سپاهان در اطلاعیه قبلی خود در روز مسابقه با نفت تهران خطاب به هواداران تاکید کرده بود، هر گونه توهینی به سایرین که توسط تعداد بسیاری معدودی سرداده میشود مورد تائید و در شان مکتب شاهین و سپاهان نیست و از هواداران عزیزمان در خواست داریم تا به هیچکس اجازه ندهند تا فضای ورزشگاه تحت الشعاع مسائل حاشبه ای و غیر اخلاقی قرار گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)