پرسپولیس نیوز : باشگاه سپاهان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد جلسه مدیرعامل پرسپولیس و سپاهان در نهایت احترام برگزار شد و برخی اخبار منتشر شده در این ارتباط را رد کرد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه سپاهان، یکی از روزنامه های ورزشی و تعداد معدودی از سایت های خبری به نقل از این روزنامه خبری خیالی را منتشر کرده اند که سراسر دروغ و کذب است.

این روزنامه با عنوان خبری تکان دهنده از جلسه کمیته انضباطی پرسپولیس و سپاهان از اینکه مدیر عامل باشگاه پرسولیس جلوی کتک خوردن! سعید شیرینی از سوی علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه سپاهان را گرفته است خبر داده و در ادامه نیز گزارشی دروغ و خیالی از جلسه کمیته انضباطی و نقل قول هایی غیر واقعی منتسب به علیرضا رحیمی را منتشر کرده است.

روابط عمومی باشگاه سپهان ضمن رد این خبر سراسر دروغ و ابراز تاسف از اینکه  نویسنده این خبر به راحتی به خود اجازه نشر اکاذیب را می دهد اعلام می دارد توهین و سایر عبارات و رفتارهای منتسب به مدیر عامل این باشگاه در این روزنامه در شان و شخصیت مدیر عامل  سپاهان که همیشه بر اخلاق مداری تاکید دارد نیست.

سخنان مدیر عامل سپاهان و مدیران پرسپولیس در این نشست در کمال احترام و صمیمت و به دور از هر گونه توهین بود. ضمن اینکه در مورد سخنان منتسب به علیرضا رحیمی دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس و آقای حسن زاده رئیس کمیته انضباطی شاهدان عینی جلسه هستند.

ای کاش تعداد معدودی از رسانه های محترم به جای این گونه حاشیه سازی برای تیم هایی همچون سپاهان و پرسپولیس و ایجاد تنش میان این تیم ها، عزم خود را همراه با سایر رسانه ها برای ایجاد مودت و احترام میان باشگاه ها و دست اندرکاران فوتبال کشور جزم می کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)