پرسپولیس نیوز : معاون باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت : این باشگاه نظر نهایی خود را در باره زمان برگزاری فینال جام حذفی بعد از بازگشت تیم فوتبال سپاهان از عربستان اعلام می کند.

14 اردیبهشت ماه روز چهارشنبه از سوی سازمان لیگ به عنوان زمان برگزاری فینال جام حذفی بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس اعلام شد. این اقدام با اعتراض زیاد مسوولان باشگاه پرسپولیس مواجه شده است .

ˈمسعود تابشˈروزچهارشنبه گفت: باشگاه سپاهان اصفهان، پیش از تعیین زمان اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر پیشنهاد داد که دیدار نهایی جام حذفی باشگاه های ایران پس از پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال برگزار شود.

وی افزود: اگر سازمان لیگ برتر، دیدار نهایی جام حذفی را به بعد از مسابقات لیگ برتر موکول می کرد، برای هر دو تیم بهتر و مناسب تر بود.

وی تصریح کرد:نظرنهایی باشگاه سپاهان اصفهان پس ازبازگشت تیم فوتبال این باشگاه از عربستان سعودی و بررسی تقویم دیدارهای این تیم در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا و لیگ برتر باشگاه های ایران اعلام می شود.

تیم سپاهان امشب در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی در عربستان می رود.

 برنامه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان ؛ 14 اردیبهشت به ضرر کدام تیم است؟
سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درحالی زمان دیدار نهایی جام حذفی باشگاه های ایران را 14 اردیبهشت ماه اعلام کرده است که مسوولان باشگاه پرسپولیس نسبت به آن اعتراض کرده و این زمان را به سود تیم سپاهان دانستند.

 تیم های سپاهان و پرسپولیس با توجه به رقابت های لیگ قهرمانان آسیاولیگ برتر(جام خلیج فارس) تا رویارویی با یکدیگر در دیدار نهایی جام حذفی به ترتیب در 5 و 2 مسابقه رو در روی حریفان قرار می گیرند.

شاگردان زلاتکو کرانچار در تیم سپاهان از امشب ( 21 فروردین ) تا سوم اردیبهشت ماه در چهار دیدارخارج از خانه باید به مصاف حریفان آسیایی و لیگ برتری خود بروند وپس ازآن، 10 اردیبهشت ماه آخرین مسابقه خود پیش از مصاف با پرسپولیس را در آخرین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان برگزار کنند.

سپاهانی ها که امشب (چهارشنبه) در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در شهر جده به میهمانی الاهی می روند پنج روز دیگر (26 فروردین) در مصافی حساس و سرنوشت ساز در لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی تهران مقابل استقلال قرار می گیرند.

طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، سپاهانی ها 30 فروردین ماه نیز باید به رشت بروند و دیدارماقبل آخر لیگ برتر را 14 روز زودتر ازتیم استقلال دیگر مدعی این رقابت ها مقابل داماش گیلان برگزار کنند.

تیم سپاهان که یکی از سه نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا است، سوم اردیبهشت ماه در هفته پنجم این رقابت ها در شهر دوبی میهمان تیم النصر امارات است.

سپاهانی ها پس ازانجام این مسابقه به اصفهان بازمی گردند و 10 اردیبهشت ماه در دیداری خانگی در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رو در روی تیم الغرافه قطر قرار می گیرند.

همچنین تیم پرسپولیس پیش ازدیدارنهایی جام حذفی مقابل سپاهان، دو دیدارمقابل ذوب آهن اصفهان و ملوان بندرانزلی برگزار می کند.

شاگردان یحیی گل محمدی در تیم پرسپولیس روز جمعه 23 فروردین ماه در هفته سی و دوم لیگ برتر باشگاه های ایران به میهمانی تیم ذوب آهن اصفهان می روند و دهم اردیبهشت ماه در هفته سی و سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران پذیرای ملوان بندرانزلی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز (چهارشنبه) زمان مشخص شده برای برگزاری دیدار نهایی جام حذفی را به نفع تیم سپاهان دانسته و گفته است: سرخ پوشان از 23 فروردین تا 10 اردیهشت ماه دیداری ندارند و این موضوع برای آماده نگه داشتن بازیکنان به منظور رویارویی حساس 14 اردیبهشت ماه مقابل سپاهان در دیدار نهایی جام حذفی مشکل ساز می شود.

محمد رویانیان افزوده است: تیم پرسپولیس باید از 10 تا 20 اردیبهشت ماه سه بازی (ذوب آهن – ملوان – تراکتورسازی) انجام دهد.

تیم پرسپولیس که تا پایان هفته سی و یکم لیگ برتر با 46 امتیاز در رده ششم این رقابت ها قرار گرفته وهیچ امیدی به قرار گرفتن در بین سه تیم برتر لیگ برتر ندارد، 20 اردیبهشت ماه در هفته آخر این رقابت ها به میهمانی تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.

بنابراین دراین مدت تیم سپاهان باید با سفربه خارج و شهرهای مختلف 5 مسابقه برگزار کند وسپس در دیداری حساس در 14اردیبهشت به مصاف پرسپولیس برود.

سپاهانی ها هنوز در این باره واکنش نشان نداده و اعلام کرده اند که بعد از بازگشت تیم شان از عربستان نظر نهایی خود را ابراز می کنند.

 

ایده سازمان لیگ برای مشخص شدن مکان فینال جام حذفی در سال آینده
اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ برتر فوتبال تصمیم دارند مکان برگزاری فینال جام حذفی را از سال آینده پیش از شروع مسابقات مشخص کنند.

 در حالیکه این روزها بحث برگزاری فینال جام حذفی و محل برگزاری آن بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان به سوژه اول رسانه ها تبدیل شده است، مسئولان سازمان لیگ تصمیم گرفته اند برای سال آینده مکان فینال را قبل از شروع مسابقات جام حذفی مشخص کنند.

علی کاظمی دبیر سازمان لیگ با بیان این مطلب گفت: در جلسه هیات رئیسه که روز سه شنبه برگزار شد تصمیم گرفتیم مثل لیگ قهرمانان اروپا پیش از شروع مسابقات یک ورزشگاه را صرف نظر از اینکه چه تیم هایی به فینال جام حذفی می رسند به عنوان محل برگزاری این بازی مشخص کنیم. البته هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم و این موضع در حد یک طرح خام است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)