مرجع خبری پرسپولیس : وكيل مدافع باشگاه پرسپوليس از تاييد حكم تعليق فعاليت روزنامه «خبر ورزشی» به مدت 4 ماه خبر داد.

 

مصطفی شكري با تشريح اين پرونده اظهار كرد: باشگاه پرسپوليس به دليل انتشار مطالبی حول محور نشر اكاذيب به قصد تشويش اذهان عمومی از روزنامه خبر ورزشی و سايت خبرآنلاين طرح شكايت كرد و پرونده در دادگاه كيفری استان تهران مورد رسيدگی قرار گرفت.

 

وی افزود: مديرمسئول «خبر ورزشی» و «خبر آنلاين» در مقابل هيأت قضايی شعبه 76 و هيأت منصفه مطبوعات به بيان دفاعيات خود پرداخت و در نهايت دادگاه متهم را به 5 ماه حبس محكوم كرد كه اين حكم به دليل در نظر گرفتن سوابق متهم، به 4 ماه تعليق فعاليت روزنامه خبرورزشی و سايت خبر‌آنلاين تبديل شد.

 

وكيل باشگاه پرسپوليس يادآور شد: با وكالتي كه از طرف باشگاه و عليرضا حقيقي داشتم از روزنامه خبر ورزشي به دليل نشر اكاذيب به قصد تشويش اذهان عمومي طرح شكايت كردم و در نهايت پرونده در دادگاه كيفري استان تهران مورد رسيدگي قرار گرفت.

پس از اعتراض مديرمسئول روزنامه خبر ورزشی به حكم صادره، پرونده در ديوان عالی كشور مطرح و مورد رسيدگی قرار گرفت و در نهايت رای دادگاه بدوی تاييد شد.

 

وی با ابراز تاسف از اين امر گفت: موضع ما اين نيست كه به دليل تخلف فرد يا افرادی كل يک نشريه تعليق شود؛ بلكه اميدواريم همكاران رسانه‌ای با رعايت رسالت اصلی خود مبنی بر اطلاع‌رسانی دقيق بتوانند حقوق افراد و مخاطبان را رعايت كنند.

 

شكري تصريح كرد: باشگاه از عدم فعاليت هيچ رسانه اي خوشحال نخواهد شد، اما شايد اين كار باعث اصلاح آنان شود، چرا كه رسانه بايد سالم كار كند.
وي در پاسخ به سوالي كه آيا احتمال گذشت از سوي باشگاه وجود دارد گفت:‌ ما درخواست اجراي اين راي را ارايه خواهيم كرد و ظرف چند روز آينده اين روزنامه به حالت تعليق در مي آيد و به طور معمول حكمي كه در دادگاه صادر شده اجرا مي شود.

 

شكری در پايان ابراز اميدواری كرد كه اين نوع مجازات‌ها سبب تغيير رويه برخی رسانه‌ها در توجه به رسالت اصلی خود شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)