مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه ملوان انزلي با ارسال نامه‌اي به سازمان ليگ خواستار به تعويق افتادن زمان ديدارش با پرسپوليس شد.

 

اردشير پورنعمت؛ مديرعامل باشگاه ملوان اظهار داشت: طرفداران ملوان از ما انتظار دارند كه با تمام توان برابر پرسپوليس بازي كنيم و اين مسابقه براي ما از حساسيت ويژ‌ه‌اي برخوردار است. با اين حال به دليل اينكه روز شنبه تيم اميد ايران در تهران در ديداري تداركاتي به مصاف لهستان خواهد رفت ما حسين ابراهيمي، محسن مسلمان، مهدي دغاغله كه در اختيار تيم اميد هستند را براي ديدار با پرسپوليس در اختيار نداريم.

 

وي تاكيد كرد: از سويي ديگر پژمان نوري و مهرداد اولادي نيز همراه تيم ملي بزرگسال هستند و روز جمعه به ايران بازمي‌گردند و هادي دهقاني هم همراه تيم ملي جوانان در چين است بنابراين چگونه در غياب شش بازيكن ملي خود بايد برابر پرسپوليس با تمام توان بازي كنيم؟

 

در نامه‌اي كه به سازمان ليگ ارايه كرده‌ايم گفته‌ايم ضمن رعايت مصالح ملي و اولويت داشتن بازي‌هاي تيم ملي از مسئولان سازمان ليگ مي‌خواهيم ديدار ما برابر پرسپوليس در هفته دهم ليگ كه قرار است روز يكشنبه برگزار شود را در تاريخ ديگري برگزار كنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)