پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه ملوان گفت:معتقدم دو بازیکن پرسپولیس اگر نمی خواستند سرباز شوند هیچ قانونی آنها را اجبار نمی کرد.

مسعود رضاییان در رابطه با ابراز ندامت ایمان صادقی و محمد آبشک اظهار داشت: این دو بازیکن حاشیه هایی را به وجود آورده بودند اما خیلی زود ابراز پشیمانی کردند. کادر فنی درباره آنها تصمیم می گیرد. اما چون هنوز تمرینات ما برای حضور در نیم فصل دوم آغاز نشده بنده از تصمیم کادر فنی بی اطلاعم. با این حال با توجه به ابراز ندامت آنها بعید می دانم مایلی کهن تصمیم سختی درباره این دو بازیکن بگیرد.

وی همچنین درباره خبر پایان خدمت سربازی شهاب کرمی در باشگاه ملوان عنوان کرد: من هم این موضوع را شنیدم اما هنوز نامه رسمی به باشگاه ملوان در این باره ارسال نشده است. معمولا برای پایان خدمت سربازی بازیکنان یک فرم نظرخواهی به باشگاه ارائه می کنند اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

مدیرعامل ملوان درباره احتمال جذب بازیکنان سرباز در نیم فصل تصریح کرد: ما منتظر هستیم تا برای جذب بازیکنان مایلی کهن لیست خودش را ارائه کند. درباره بازیکنان سرباز هم باید بگویم که فراوانی آنها به اندازه یکی دو سال قبل نیست. در واقع دیگر هر بازیکنی که خودش تمایل داشته باشد از دانشگاه انصراف دهد به سربازی می رود وگرنه با ثبت نام در دانشگاه شاید با سنین بالا هم خیلی از بازیکنان به خدمت سربازی نروند.

رضائیان درباره پیوستن امید عالیشاه و احمد نوراللهی دو بازیکن پرسپولیس به تراکتورسازی برای گذراندن خدمت سربازی بیان داشت: سال قبل که در لیگ برتر بودیم این انتظار را داشتیم که به صورت یکسان در قبال ملوان و تراکتورسازی رفتار شود. اما الان ملوان در لیگ برتر نیست و شاید انتظار آنچنانی هم نداشته باشیم. در ضمن یک پای این قضیه هم خود بازیکن است. در واقع خود بازیکن تصمیم می گیرد که چه زمانی سرباز شود و به چه تیمی برود.

وی در پاسخ به این سوال بنابراین ملوان اعتراضی به پیوستن این دو بازیکن به تراکتورسازی ندارد گفت: خیر ما اعتراضی نداریم چون معتقدم این دو بازیکن اگر نمی خواستند سرباز شوند هیچ قانونی آنها را اجبار نمی کرد. باید بپذیریم که آنها هم حق دارند به تیمی بروند که بیشتر دیده شوند که ملوان به خاطر حضور در لیگ دسته اول چنین شرایطی را ندارد.

رضائیان در پایان گفت: ملوان آنقدر بازیکن بومی خوب در ترکیب خودش دارد که وابسته به سربازان نیست. با جذب بازیکنان سرباز نمی شود سرمایه گذاری خاصی انجام داد. از میان بازیکنان مطرح هم به جز شهاب کرمی فقط دو بازیکن دیگر حامد نورمحمد و فرزاد جعفری بازیکنان سرباز ملوان هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)