خبرگزاری پرسپولیس : مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس گفت: برنامه 90 هيچ نقطه ابهامي درباره اتفاقات بازي پرسپوليس و سپاهان باقي نگذاشت.

 

حسين قدوسي درباره‌ي بيانيه‌ي باشگاه سپاهان پيرامون اتفاقات بازي دو تيم در هفته نهم ليگ برتر اظهار كرد: منظور اين بيانيه پاسخ به اظهارات من در گفت و گوي روز گذشته‌ام با ايسنا بوده است. بنده باشگاه سپاهان و تمامي اهالي فوتبال را دعوت مي‌كنم كه مصاحبه‌ي من با ايسنا را دوباره بخوانند و ببينند كه آيا بنده اتهامي به باشگاه سپاهان زده‌ام يا خير؟

 

وي افزود: اگر تمامي مصاحبه‌هاي موجود از مديرعامل، مسوولان و بازيكنان پرسپوليس در اين يكي دو روز را بخوانيد مي‌بينيد كه ذره‌اي اتهام به باشگاه سپاهان در آنها وجود ندارد. اما پزشك سپاهان در گفت‌وگوي خود با ايسنا مي‌گويد كه پرسپوليسي‌ها مي‌خواهند جوسازي كنند و روي عملكرد ضعيف خود سرپوش بگذارند. با اين حال وقتي با نظرات باشگاه پرسپوليس مواجه مي‌شود مصاحبه‌ي خود با ايسنا را به همين راحتي تكذيب مي‌كند و مي‌گويد من اين صحبت‌ها را نكرده‌ام؛ در حالي كه سايت ايسنا فايل صوتي گفت‌وگوي او را در اختيار دارد.

 

قدوسي با اشاره به مصاحبه‌هاي بازيكنان سپاهان پس از اين بازي گفت: متاسفانه برخي از بازيكنان سپاهان هم به بازيكنان پرسپوليس توهين كرده‌اند و حتي يكي از بازيكنان اين تيم بدترين الفاظ را براي سرمربي پرسپوليس به كار برده است. اميدوارم آقاي رحيمي مديرعامل محترم و ورزشي باشگاه سپاهان مصاحبه‌هاي بازيكنان خود را ببيند. مي‌خواهم اين سوال را بپرسم كه اگر بازيكنان پرسپوليس هم اين‌طور در رسانه‌ها صحبت مي‌كردند سنگ روي سنگ بند مي‌شد؟ آيا باشگاه پرسپوليس بايد حتما شكايت كند كه جلوي اين‌گونه اظهارات سپاهاني‌ها گرفته شود يا اين‌كه مسئولان اين باشگاه خود اين كار را انجام مي‌دهند؟

 

قدوسي روز گذشته در مصاحبه خود  گفته بود: “سال گذشته و در جريان رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا سامي الجابر كه مدير يكي از تيم‌هاي عربستاني بود عنوان كرده بود كه آب معدني‌هاي باشگاه سپاهان آلوده است و او قصد دارد آن آب‌ها را به آزمايشگاه فرستاده و مساله را با AFC مطرح كند. پس از بازي ما و سپاهان برخي از ما خواستند كه به اين مساله اشاره كنيم اما ما اين كار را نكرديم و نخواهيم كرد؛ چون معتقد نيستيم كه سپاهان در اين ماجرا نقشي داشته است. ما به هيچ‌كس اتهام نمي‌زنيم مگر آن‌كه خلافش ثابت شود.”

 

وي افزود: متن مصاحبه‌ي من  موجود است. در مصاحبه هم مشخص است كه هيچ اتهامي به سپاهاني‌ها وارد نشده است. اميدوارم وجدان‌هاي خفته بيدار شوند. شب گذشته برنامه 90 هيچ نقطه ابهامي باقي نگذاشت و در واقع كاري كه باشگاه پرسپوليس بايد انجام مي‌داد را عادل فردوسي‌پور انجام داد كه ما از او تشكر مي‌كنيم. همه در 90 ديدند كه بازيكنان پرسپوليس در ميانه بازي چطور به زمين مي‌خوردند؛ اتفاقي كه تا به حال در فوتبال نادر بود. آيا بازيكنان پرسپوليس مي‌خواستند نمايش اجرا كنند؟ حتي كسي كه جايزه‌ي اسكار مي‌گيرد هم نمي‌تواند اين‌گونه در زمين فوتبال نقش بازي كند.

 

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در ادامه اظهار كرد: من دقايقي پيش با رويانيان صحبت مي‌كردم. او حرف جالبي مي‌زد و مي‌گفت نتايج آزمايش‌هاي بازيكنان پرسپوليس هرچه باشد مهم نيست؛ چرا كه براي ما واضح است كه بازيكن پرسپوليس بدون هيچ دليلي روي زمين افتاد. صحبت‌هاي بازيكنان پرسپوليس براي من كافي است و من به صداقت مهدوي‌كيا و نوري ايمان دارم. يا بايد فكر كنيم كه اين بازيكنان فيلم بازي مي‌كردند و يا باور كنيم كه سر آنها بلايي آمده است. اگر شك كنيم بايد اين‌طور فكر كنيم كه چهار بازيكن پرسپوليس با هم همدست شده‌اند تا چنين كاري بكنند اما چه كسي اين را باور مي‌كند؟

 

وي با بيان اينكه نمي توان خورشيد را در روز روشن ناديده گرفت ادامه داد: جالب است كه بازيكناني كه دچار اين اتفاق شده‌اند در خط مياني پرسپوليس هستند. مهدي مهدوي‌كيا، محمد نوري، ميثم نقي‌زاده و هادي نوروزي چهار بازيكني بودند كه حالت غيرطبيعي داشتند و سه نفر از آنها هافبك هستند و كمربند خط مياني پرسپوليس را تشكيل مي‌دهند. رويانيان هم در حال پيگيري اين موضوع هست و حتي اگر آزمايش‌هاي پزشكي نشان دهنده چيزي نباشد بازهم اين نقطه مبهم در تاريخ فوتبال ايران باقي خواهد ماند. هيچ كس نمي تواند خورشيد را در روز روشن منكر شود. باشگاه پرسپوليس تاكيد مي‌كند بر اين جمله كه عده‌اي با جان و سلامت بازيكنان پرسپوليس بازي كرده اند و از تمامي اهالي فوتبال و جامعه رسانه‌اي فارغ از هر گونه تعلق خاطر به رنگ‌ها، آنچه حق و واقعيت است را بنويسند.

 

قدوسي در پايان  گفت: آيا سرگيجه و عدم تعدل بازيكنان و آنچه در برنامه “90” به نمايش گذاشته شد يك نمايش هماهنگ از سوي 4 بازيكن پرسپوليس در طول نيمه دوم بوده يا يك اتفاق ناجوانمردانه و غيرانساني و يك توطئه شوم عليه بازيكناني مثل مهدي مهدوي‌كيا و محمد نوري؟ كساني كه جامعه فوتبال به اخلاق مداري و صداقت آنها ذره‌اي شك و ترديد نداشته و همواره از آنها به عنوان الگو تجليل شده است و اين موضوع ساده‌اي نيست. ما تاكيد مي‌كنيم كه ذره‌اي به باشگاه سپاهان اتهام نمي‌زنيم ولي اميدواريم ماه پشت ابر نماند و همه چيز مشخص شود تا درس عبرتي باشد براي همگان.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)