خبرگزاری پرسپولیس : مدیر عامل و قائم مقام آکادمی فوتبال "ترافیک" برزیل پنجشنبه شب برای بازدید از امکانات باشگاه پرسپولیس و امضا تفاهم نامه وارد تهران شدند.

آکادمی فوتبال "ترافیک" برزیل در پنج رده سنی فعالیت می کند و چهار بازیکن از تیم های مختلف این آکادمی عضو تیم های ملی برزیل هستند. این آمادمی همچنین چهار سال است با باشگاه منچستریونایتد انگلیس در زمینه کشف استعدادها و تبادل بازیکن همکاری دارد.

رودولفو کاناواسی مدیر عامل و رافائل بوتلهو قائم مقام آکادمی ترافیک برزیل پنجشنبه شب و به منظور بازدید از امکانات باشگاه پرسپولیس و امضا تفاهم نامه در زمینه همکاری در تیم های پایه وارد تهران شدند و عصر جمعه به عنوان مهمان ویژه در ورزشگاه شهید درفشی فر حضور خواهند یافت.

این هیات دو نفره روز شنبه نیز از ورزشگاه امام رضا(ع) که محل تمرین تیم های پایه پرسپولیس است بازدید خواهند کرد و سپس راه های همکاری با باشگاه ایرانی را در نشستی با محمد رویانیان مدیرعامل و حمید استیلی رئیس شورای آکادمی پرسپولیس بررسی خواهند کرد.

 

از همین رو مشیری مسئول روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: یکی از اهداف مدیران باشگاه پرسپولیس رسیدگی به تیم‌های پایه است. از همین رو با توجه به سیاست‌هایی که برنامه‌ریزی شده از مدیران باشگاه ترافیک برزیل که شناخته شده هستند، دعوت کردیم تا به ایران بیایند. امیدوارم مدیرعامل و قائم مقام این باشگاه خوب خارجی که شب گذشته وارد ایران شدند، پس از تفاهم با رویانیان کار خود را سریع‌تر با پرسپولیسی‌ها آغاز کنند.

 

زمینه‌های همکاری فی‌مابین تاسیس آکادمی فوتبال و گفت‌وگو در خصوص شناساندن استعدادهای درخشان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)