مرجع خبری پرسپولیس : سرخپوشان از حالا مذاکرات خود را با نفرات مورد نظرشان برای فصل آینده آغاز کرده اند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مسئولان باشگاه پرسپولیس برنامه های زیادی برای موفقیت در فصل آینده دارند و از همین رو مذاکرات خود را با نفرات مورد نظرشان در فصل آینده آغاز کرده اند.

 

هادی عقیلی یکی از همین نفرات است که پس از حضور در تهران به همراه کاروان تیم ملی مذاکرات نهایی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس در خصوص فصل آینده انجام خواهد داد.

 

علاوه بر عقیلی، یکی از نفرات مورد نظر دنیزلی ، محسن مسلمان است که در پایان فصل جاری با پایان دوران خدمت سربازی از ملوان جدا خواهد شد، به همین خاطر پرسپولیسی ها با مسئولان ذوب آهن تماس گرفتند تا رضایت ذوب آهنی ها را برای حضور این بازیکن در پرسپولیس جلب کنند.

 

مسلمان پیش از این نیز ضمن ابراز تمایل برای حضور در پرسپولیس گفته بود با پایان خدمت سربازی قصد دارد فوتبالش را در تهران دنبال کنند.

 

از آنجایی که سرخپوشان در نقل و انتقالات نیم فصل رضایتنامه محمد منصوری را برای پیوستن به ذوب آهن صادر کردند، این انتظار وجود دارد که طرف اصفهانی مساعدت لازم را برای انتقال مسلمان به پرسپولیس انجام دهد.

 

پرسپولیس خلتعبری را هم می خواهد؟

محمد رويانيان مدير عامل پرسپوليس از زماني كه مديريت اين باشگاه را قبول كرد، به يكباره شرايط مالي را تغيير داد و آوردن مصطفي دنيزلي نشان داد كه پرسپوليس از لحاظ مالي مشكلي ندارد. رويانيان قول داده كه سال آينده يك تيم پرستاره را تشكيل بدهد و در هفته‌هاي اخير با درخواست مصطفي دنيزلي مذاكره با چند بازيكن را آغاز كرده است.

 

در روزهاي اخير خبرهاي مختلفي درمورد مذاكره پرسپوليس با هادي عقيلي، ايمان مبعلي، شهاب گردان و … شنيده شده و حالا محمدرضا خلعتبري هم گزينه‌اي است كه رويانيان به صورت جدي دنبال جذب اين بازيكن است. مديرعامل پرسپوليس زماني كه خلعتبري از الغرافه جدا شد، به‌طور جدي خواهان جذب او بود ولي خلعتبري در نهايت تصميم گرفت به الوصل امارات برود.

 

حالا رويانيان تلاش مي‌كند تا براي فصل آينده اين بازيكن را جذب كند و چند بار هم با مدير برنامه‌هاي خلعتبري و حتي خود اين بازيكن هم صحبت كرده است. البته خلعتبري در حال حاضر موقعيت خوبي در باشگاه الوصل دارد و بايد ديد براي فصل آينده چه تصميمي خواهد گرفت. خلعتبري در آخرين مصاحبه خود گفته بود كه اگر مارادونا در الوصل بماند، شايد قراردادش را تمديد كند و بايد ديد آيا پرسپوليسي‌ها مي‌توانند اين بازيكن را براي سرخپوش شدن راضي كنند يا خير.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)