زمینه بازگشت نصرتی فراهم شد

مرجع خبری پرسپولیس : اعلام خبر امکان بازی شیث رضایی و محمد نصرتی برابر استقلال از سوی کمیته انضباطی روز شنبه وضعیت این دو بازیکن را بار دیگر دست خوش تغییر کرد.

 

مسدولان کمیته انضباطی و استیناف اعلام کردند با توجه به اعتراض بازیکنان خاطی پرسپولیس به رای محرومیت خود ، تا زمان تشکیل جلسه کمیته استیناف می توانند در مسابقات شرکت کنند.

 

 

شیث رضایی از سوی کمیته انضباطی 20 ماه و محمد نصرتی 10 ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شده اند و تنها شانس آنها برای بازی کردن در ترکیب پرسپولیس پیش از تشکیل جلسه کمیته استیناف است که مشخص نیست در  آن جلسه حکم آنها کاهش یابد یا به اندازه خود باقی بماند.

 

به این ترتیب صبح شنبه حمید استیلی خبر از تماس با شیث رضایی و حضور محمد نصرتی در تمرینات داد. اما ظهر شنبه محمد رویانیان در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها با رد تصمیم استیلی تاکید کرد اگر فدراسیون هم اجازه بازی این دو بازیکن را صادر کند از نظر من رضایی از باشگاه اخراج شده و نصرتی هم تا نیم فصل محروم است و این دو بازیکن قطعا برابر استقلال به میدان نخواهند رفت.

 

عصر شنبه علیپور دبیر شورای رسیدگی به تخلاف حرفه ای با بیان اینکه رضایی و نصرتی منشوری شده اند و حق بازی در لیگ برتر نخواهند داشت احتمال بازی این دو بازیکن در دربی را کمرنگ تر کرد.

 

اما شنبه شب سایت باشگاه پرسپولیس اقدام به نظرسنجی در خصوص تصمیم گیری درباره بازی کردن یا نکردن محمد نصرتی در هفتاد و سومین دربی پایتخت کرده است. در سوال نظرسنجی این سایت پرسیده شده” با توجه به مجوز ارائه شده از سوی کمیته انصباطی مبنی بر به کارگیری محمد نصرتی، آیا با حضور او در دربی روز جمعه موافقید؟ ” . گزینه های ، موافقم و مخالفم در پاسخ آورده شده است.

 

نکته قابل توجه این جاست که نتایج نظرسنجی خصوصی است و تنها برای مسئولان باشگاه قابل مشاهده است.

 

پس از این اقدام علی پروین مدیر راهبری تیم فوتبال پرسپولیس نیز از بازگشت محمد نصرتی به تمرینات پیش از بازی دربی خبر داد. به این ترتیب به احتمال فراوان محمد نصرتی به تمرینات باز می گردد و با استناد به نتایج نظرسنجی  و خواست هواداران برای بازگشت نصرتی این بازیکن پرسپولیس را در مسابقه جمعه برابر استقلال همراهی خواهد کرد.

 

گفتنی است محرومیت خفیف و کم اثر مجتبی جباری پس از اظهار نظر شدید الحن علیه کادرفنی و بازیکنان استقلال از سوی مسئولان این باشگاه ، در تصمیم مسئولان باشگاه پرسپولیس تاثیرگذار بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)