پرسپویس نیوز : باشگاه پرسپولیس به دنبال پیدا کردن عوامل حوادث و اتفاقات رخ داده در مسابقه پرسپولیس برابر النصر در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش پرسپولیس نیوز؛ باشگاه پرسپولیس با وجود اینکه پس از مسابقه برابر النصر عربستان طی بیانیه ای ازحضور هواداران و پر کردن ورزشگاه تقدیر و تشکر کرد به دنبال این است تا عوامل بی نظمی در مسابقه چهارشنبه را پیدا کند.

در جریان این بازی تعدادی ترقه به زمین مسابقه پرتاب شد و لحظاتی در بازی اختلال ایجاد کرد که توسط داور و ناظر AFC ثبت و گزارش شده است.

باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا متوجه شود این ترقه ها توسط چه کسانی به ورزشگاه وارد و پرتاب شده است و آیا این امکان وجود دارد تا از طریق دوربین های مدار بسته موجود در ورزشگاه و فیلمبرداری صورت گرفته و کارشناسی عوامل این حوادت را شناسایی کرده و با اعلام اسامی این افراد جلوی اتفاقات بعدی را بگیرد.

اتفاقات رخ داده تا این هفته لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم تا به حال گران تمام شده است. پرسپولیسی ها با حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هزینه های بیشتری از هزینه جاری خود را متحمل شده اند و احتمال این که به خاطر اتفاقات مسابقه با النصر و پرتاب ترقه ها و انداختن لیزر روی صورت دروازه بان النصر نیز با جریمه و توبیخ و حتی برخوردهای شدیدتری مواجه شوند بسیار زیاد است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)