خبرگزاری پرسپولیس :  باشگاه پرسپولیس می‌گوید حمایت این باشگاه از قهرمانان ملی و از جمله سیامند رحمان جزو برنامه‌های اصلی این باشگاه است و به زودی قرارداد رحمان امضا می‌شود.

پس از صحبت‌های سیامند رحمان در انتقادهایش از محمد رویانیان، مدیر روابط عمومی پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

حسین قدوسی گفت: پس از آنکه سیامند رحمان از علاقه‌اش برای عضویت در پرسپولیس صحبت کرد باشگاه مذاکرات شفاهی با قوی‌ترین مرد معلول جهان انجام داد و توافقاتی حاصل شد.

وی افزود: در آن مقطع بنده به عنوان فرد مذاکره کننده با ایشان به او گفتم که به تهران سفر کنید اما رحمان اعلام کرد چون تازه از المپیک لندن بازگشته نمی‌تواند مسیر مهاباد تا تهران را به صورت زمینی طی کند. در نتیجه ما به او گفتیم هر وقت به تهران آمدی قراردادت امضا خواهد شد.

قدوسی افزود: رحمان یک بار برای حضور در مراسم تجلیل از قهرمانان پاراالمپیک به تهران سفر کرد اما در همان روز جلساتی برای رویانیان پیش آمد و در نتیجه این قرارداد امضا نشد اما همان روز رویانیان با رحمان صحبت کرد و به او گفت مشکلی برای امضای قرارداد با او وجود نخواهد داشت.

قدوسی به گفتگوی تلفنی هفته گذشته رویانیان با رحمان اشاره کرد و گفت: رویانیان در این صحبت تلفنی به رحمان گفت " قرار بود به سنندج بیایم اما سفرم لغو شد. با این حال ممکن است به زودی بیایم و شخصا در مهاباد با شما قرارداد خواهم بست." اما حالا نمی‌دانیم که به چه دلیلی رحمان چنین مصاحبه‌ای انجام داده است در حالی که از ابتدا هیچ مشکلی وجود نداشته است. ضمن اینکه رحمان هم در آینده‌ی نزدیک مسابقه‌ای پیش رو ندارد و فکر می‌کنیم رسانه‌ای کردن این موضوع تنها باعث حواشی خواهد شد که نه در شان سیامند است و نه در شان پرسپولیس.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس افزود: البته رحمان حق دارد که به دنبال مشخص شدن تکلیفش باشد اما از نگاه باشگاه تکلیف این قهرمان مشخص است و حق و حقوقش پرداخت می‌شود. رحمان برای پرسپولیس همچنان عزیز و محترم است و مصاحبه او با ایسنا باعث تیره و تار شدن روابطش با باشگاه نمی‌شود.

قدوسی در پاسخ به این سوال که بسیاری معتقدند رویانیان برای تبلیغ خود دست به چنین کارهایی می‌زند ولی در عمل حمایتی صورت نمی‌گیرد، گفت: این حرف درست نیست. رویانیان و رحمان تا به حال با هم دیداری نداشتند که عکسی با هم بیاندازند و این عکس برای رویانیان تبلیغی شوند. باشگاه پرسپولیس برای گسترش فعالیت‌های خود با سه ورزشکار ملی توافق کرد. در شرایطی که انتقاد می‌شود چرا فوتبالیست‌ها پول های کلان می‌گیرند هیچ باشگاهی حاضر نبود به بهداد سلیمی قوی‌ترین مرد جهان بیش از 60 میلیون تومان بپردازد و حتی با وجود مخالفت فدارسیون وزنه بردای با حضور پرسپولیس در لیگ تنها با یک ورزشکار، رویانیان اعلام کرد کاری به این مسائل ندارد و اگر اجازه ندهند پرسپولیس با سلیمی در لیگ وزنه برداری شرکت کند باز هم از این ورزشکار حمایت خواهد کرد.

قدسی افزود: یا درباه احسان حدادی باید بگوییم در مدت دو سال هیچ باشگاهی حاضر نبود با این قهرمان قرارداد ببندد اما پرسپولیس کاری کرد که این ورزشکار به لیگ دوومیدانی بازگردد. آیا در شرایطی که اسپانسرهای خارجی به خاطر تحریم‌ها قرارداد حدادی را لغو کردند رویانیان اشتباه کرد که به حمایت از این ورزشکار پرداخت؟ چرا هر کار مثبتی که انجام می گیرد باید با انتقاد مواجه می‌شود. چرا کسی توجه نمی‌کند اگر پرسپولیس به دنبال تبلیغ بود چه نیازی داشت در لیگ بسکتبال با ویلچر سرمایه گذاری کند؟ آیا تیمداری در لیگ برتر فوتسال بانوان یا مسابقات شطرنج تهران و دیگر رشته‌هایی که حضور در آن هیچ بار رسانه‌ای ندارد برای تبلیغ است؟ پرسپولیس در رشته‌هایی فعالیت می‌کند که با وجود اینکه اخبارش در سایت باشگاه منعکس می‌شود به خاطر کم اهمیت بودن رشته‌ها رسانه‌ها اخبار آن را منتشر نمی‌کنند. آیا حمایت از پرسپولیس قائم شهر یا پرسپولیس ورامین بار تبلیغی برای پرسپولیس دارد؟ چرا تنها بخش خالی لیوان را می‌بینند و انتقاد می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)