شکایت عکاسان و تصویربرداران از باشگاه تراکتورسازی

مرجع خبری پرسپولیس : اتفاقات دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی باعث نارضایتی شدید مسوولان برگزاری مسابقات لیگ برتر و مسوولان صدا و سیما شد چرا که رفتار دور از شان برخی تماشاگران نماها باعث شد بازی بدون صدا روی آنتن شبکه سوم سیما برود و در سویی دیگر هیچ عکاسی در کنار زمین حاشیه امنیت نداشته باشد.

باشگاه پرسپولیس با انتقاد از رفتار برخی تماشاگرنماها که در جمع هواداران تراکتورسازی پنهان شده بودند مطلب انتقادی تندی روی خروجی سایت رسمی خود قرار داد که در آن آمده است:”  پرتاب بطری‌های آب از سوی طرفداران تیم مهمان باعث تاخیر در آغاز دیدار شد.

پیش از شرع دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی هواداران تیم مهمان با پرتاب مداوم بطری‌های آب، عکاسان حاضر در پیست دور زمین چمن را هدف گرفتند. این مساله باعث شد تا شروع دیدار با تاخیر مواجه شود.


این پرتاب‌ها از زمانی که سرخ پوشان پیش از بازی و برای گرم کردن وارد زمین شدند، آغاز شد که حتی یکی از این بطری‌ها هم پیش پای علی دایی به زمین خورد.

انتظار می‌رود با برخورد قاطع مسوولان سازمان لیگ، از تکرار این گونه صحنه‌ها جلوگیری شود.”

پس از انتشار این اطلاعیه برخی محافل خبری اعلام کردند از آنجا که کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال دوست ندارند این قبیل اتفاقات در بازی‌های آینده تکرار شود با متخلفان به شدت برخورد کنند.

از سویی دیگر شنیده می‌شود عکاسان و تصویربرداران رسانه‌های گروهی قصد دارند امروز به طور رسمی از باشگاه تراکتورسازی تبریز شکایت کنند تا پرونده آنها در نخستین هفته رقابت‌های لیگ برتر به شکل سنگینی راهی کمیته انضباطی شود.

گفتنی است،برخی تماشاگر نماهای منتصب به هواداران تراکتورسازی حاضر در ورزشگاه آزادی عصر دیروز در همان دقایق ابتدایی بازی و البته به عملی که تماشاگران پرسپولیس انجام دادند، عکس العمل نشان دادند و شرایط را به گونه‌ای پیش بردند که به درگیری شدید و به کار بردن الفاظ ناشایست بین تماشاگران منجر شد.

در این میان عادل فردوسی پور تهیه کننده و مجری برنامه 90 که این دیدار را مستقیما گزارش می‌کرد هم از شعار تماشاگران تبریزی در امان نبود. در حالی که پرسپولیسی‌ها به تشویق فردوسی‌پور پرداخته بودند، طرفداران تبریز به او ناسزا می‌گفتند!از اقدامات عجیب دیگر طرفداران تراکتورسازی روشن کردن آتش در نقاط مختلف ضلع جنوبی ورزشگاه بود که باعث خسارت به صندلی‌های طبقه اول شد. این آتش‌ها در شرایطی روشن شده بود که وارد دومین ماه گرم تابستان شده‌ایم!

برخی تماشاگران منتسب به تیم تبریزی هم سکوهای سیمانی را کندند و به سمت تماشاگران پرسپولیس پرتاب کردند! این صحنه خصوصا در شروع نیمه دوم شدت بیشتری یافت و منجر به مصدومیت چند تماشاگر نیز شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)