باشگاه پرسپولیس در انتظار تعیین تکلیف نهایی سازمان لیگ در مورد پرونده اوستون اورونوف است.

چند روز قبل بود که باشگاه پرسپولیس با توجه به این که اوستون اورونوف را با توجه به شرایط سنی اش و پر بودن لیست زیر ۲۳ سال پرسپولیس، فصل گذشته در لیست بزرگسال باشگاه قرار داده بود، از سازمان لیگ درخواست کرد تا نام اورونوف به لیست بازیکنان زیر ۲۵ سال منتقل شود. این درخواست ابتدا با موافقت سازمان لیگ مواجه شد و فرشید طاهری در مصاحبه ای اعلام کرد که بازیکن ملی پوش پرسپولیس با توجه به شرایط سنی این بازیکن و این که فصل قبل چیزی به نام لیست زیر ۲۵ سال در باشگاه ها وجود نداشت می تواند به لیست زیر ۲۵ سال سرخ ها منتقل شود.

این اظهارنظر باعث اعتراض باشگاه استقلال شد تا مدتی بعد سازمان لیگ به پرسپولیس اعلام کند که اوستون نباید به لیست زیر ۲۵ سال منتقل شود و باید در همان لیست بزرگسال باقی بماند.

در ادامه باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای رسمی به سازمان لیگ باز هم شرایط اورونوف را تشریح کرد و با اشاره به این که این اتفاق برای بازیکنی با نام میرمحمد هوشمند بازیکن نساجی رخ داده و این بازیکن دقیقا شرایط اورونوف را دارد، پس مانعی برای انتقالل اورنوف به لیست زیر ۲۵ سال پرسپولیس هم وجود ندارد.

گفتنی است امیرمحمد هوشمند متولد ۱۹ اردیبهشت ۱۳۷۹ و اوستون اورونوف متولد ۲۹ آذر ۱۳۷۹ است. به عبارتی هوشمند از اورنوف بزرگتر است اما به لیست زیر ۲۵ سال نساجی منتقل شده است.

به هر روی باشگاه پرسپولیس با اشاره به این موضوع نامه اعتراض خود را به سازمان لیگ ارسال کرده و همیچنان در انتظار پاسخ نهایی است.

لازم به ذکر است با ورود اورونوف به لیست زیر ۲۵ سال، لیست بزرگسالان پرسپولیس ۲ جای خالی خواهد داشت و در غیر این صورت یک جای خالی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)