پرسپولیس نیوز : مدیربرنامه‌های نیلسون از نامشخص بودن وضعیت این دروازه‌بان برزیلی با باشگاه پرسپولیس خبر داد.

بهداد بیات در خصوص آخرین وضعیت نیلسون کوریا دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس که در لیست مازاد این باشگاه قرار گرفته، گفت: من در حال حاضر هم باشگاه هستم و با طاهری نایب‌رئیس هیأت مدیره جلسه هم برگزار کردم اما هنوز وضعیت نیلسون مشخص نیست.

مدیربرنامه‌های این دروازه‌بان برزیلی ادامه داد:‌جالب اینجاست که نه رضایتنامه او را می‌دهند و نه نامه اخراجش را و وضعیت نیلسون نامشخص است.

وی در پایان اظهار داشت: اگر تا دو ساعت دیگر وضعیت نیلسون مشخص نشود اسم او در لیست پرسپولیس باقی می‌ماند که اگر بخواهند نام او را از لیست کنار بگذارند باید کل مطالبات مالی‌اش را بپرازند.
 

چند روز است که برای روشن شدن وضعیت نیلسون به باشگاه پرسپولیس می‌آیم اما هر بار یک حرف از آقایان مسئول در باشگاه می‌شنویم. جالب‌ترین اظهار نظر آقایان این است که نیلسون بدون اجازه باشگاه ایران را ترک کرده و به این خاطر باید قراردادش فسخ شود.

وی ادامه داد: مسئولان باشگاه به دنبال چاره‌ای هستند که قرارداد نیلسون را یک‌طرفه فسخ و پولی به او پرداخت نکنند و در واقع مانده‌اند که چه کنند. جالب اینجاست که باشگاه پرسپولیس خودش برای نیلسون بلیت سفر به برزیل را تهیه کرد و حالا مدعی‌اند او بدون اجازه از ایران رفته که ادعای خنده‌داری است.

مدیربرنامه‌های نیلسون تصریح کرد: در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس هستم تا ببینم در نهایت پول این دروازه‌بان را می‌دهند یا اینکه رسما قراردادش را فسخ می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)