پرسپولیس نیوز: اعضای هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس در پیامی، عید بزرگ مبعث و خیزش الهی فخر کائنات، آخرین پیام‌آور خدا، حضرت رسول اکرم (ص) را تبریک گفتند.
 
در این پیام آمده است: مبعث، پیام خیزش انسان از خاک بر افلاک است. چراغی که ایزد یکتا پیش روی بشریت قرار داد تا در گیر و دار مصائب این دنیای فانی در جستجوی انسانیت خویش، راه را گم نکند. راهنمایی برای پیدا کردن گوهر وجود تا خود و خدای خود را بهتر بشناسیم. برای اینکه از یاد نبریم از کجا آمده‌ایم و چگونه باید این راه آمده را به سمت معبود بازگردیم.
 
 مبعث آغاز راهی است که انسان را از حیرانی و سرگردانی این دنیای فانی رهانده و به سر منزل مقصود و هدایت می‌رساند.
 
یوم‌الهی در ماه رجب، ماه خدا که رحمت و کرم پروردگار یکتا بر انسان در آن کامل شد و نور خدا در آخرین معجزه الهی بر زبان خاتم رسولان پیغمبر عظیم‌الشأن اسلام تجلی یافت.
 
ماه رجب، ماهی که در آن نگارش آخرین کتاب هدایت و اولین کتاب ولایت آغاز شد تا بشریت تحت این هدایت، آماده روز رستاخیز شود، رستاخیزی که میلاد آغازگر آن در پیش است و چه پرمعناست این توالی رجب و شعبان.
 
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، این عید فرخنده و سالروز آغاز وحی بر حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) را به حضرت ولیعصر (عج)، عموم مسلمانان جهان بویژه مردم شریف ایران و هواداران پرسپولیس تبریک می‌گوید. باشد که پیروانی راستین برای پیامبر مهربانی باشیم.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)