مرجع خبری پرسپولیس : نظرسنجی باشگاه پرسپولیس برای جمع آوری نظرات هواداران درباره گزینه های مربیگری پرسپولیس ادامه دارد. این نظرسنجی با واکنش های مختلفی روبرو شده است.

به گزارش مرجع خبری سایت باشگاه با اشاره به این مطلب ادامه داد: در این میان نقدهایی هم مطرح شده است که با انتشار این عکس ها و مطلب زیر پاسخی ارائه می شود.

آنچه باعث شد برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران، چنین رویه ای در پیش گرفته شود. میثاق مدیر عامل باشگاه با هواداران است. میثاقی که بر اساس آن هوادار به معنای واقعی در صحنه حضور دارند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همچنان بر عهده خود استوار است و هواداران را یار غمخوار باشگاه می داند. شاید به باور بسیاری نیاید اما برای باشگاه پرسپولیس نظر هوادارانش اهمیت بسیاری دارد.

این عکس ها برای اولین بار منتشر می شود. باشگاه پرسپولیس با مربیان عنوان شده در نظرسنجی مذاکره داشته و دارد ضمن اینکه آقایان دونادونی و لوپز نیز در هفته پیش رو مذاکراتی را با باشگاه خواهند داشت.

نتایج نظرسنجی :

مصطفی دنیزلی تا ساعت 15 روز شنبه بیست و ششم آذر ماه با 72.5 درصد، گزینه اول کاربران سایت باشگاه پرسپولیس است.

72.5 درصد شرکت کنندگان مصطفی دنیزلی را بهترین گزینه برای تصدی هدایت پرسپولیس دانسته اند.

اسون گوران اریکسون با 11.7 درصد در رتبه دوم، روبرتو دونادونی با 6 درصد رتبه سوم، مربی داخلی با 5.5 درصد، لوکا بوناچیچ با 1.9 درصد، خوان رامون لوپز کارو با 1.7 درصد و جمال حاجی با 0.8 درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.

این نظرسنجی هم چنان ادامه دارد.

 

 

http://fc-perspolis.com/uploads/posts/1324123180.jpg

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)