پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: قبول داریم که نواقصی در جشن 50 سالگی دیده شد اما نفس عمل مهم بود و انتظار داریم تا نیمه پر لیوان هم دیده شود.

حسین قدوسی  در خصوص انتقاداتی که به جشن 50 سالگی پرسپولیس مطرح شده، گفت: اقداماتی که ما در دو سال اخیر در باشگاه پرسپولیس در جهت تکریم و تقدیر از پیشکسوتان این باشگاه انجام داده‌ایم در تاریخ باشگاه‌داری ایران کم سابقه و یا بی‌سابقه بوده است. مراسم شب گذشته که در سالن همایش‌‌های برج میلاد و با حضور بیش از هزار نفر برگزار شد مراسم باشکوهی بود که بیش از 90 درصد از پیشکسوتان پرسپولیس در آن حضور داشتند و خیلی از بزرگان سیاست، هنر و ورزش در آن شرکت کردند و حتی چند پیشکسوت بزرگ باشگاه استقلال هم قدم رنجه کردند و به مراسم ما آمدند.

وی ادامه داد: در این مراسم شاهد تقدیر از محمد دادکان بودیم که در سالهای اخیر در کمتر محفلی حضور یافته و این می‌تواند از نمونه‌های بارز این مراسم باشد. در این مراسم آیتم‌هایی هم برای تقدیر از سرمربیان و پیشکسوتان وجود داشت، البته بعضی از آنها در این مراسم غایب بودند که از قبل قابل پیش‌بینی بود و در اصل نفس عمل ما مهم بود. کاری که باشگاه پرسپولیس انجام داد بی‌سابقه بود اما با توجه به انتقادهایی که رسانه‌ها از این مراسم داشتند ما هم با جان و دل این انتقادات را به جام می‌خریم و می‌پذیریم که مراسم با نقدهایی همراه بود و مطمئناً از این انتقادات در جهت بهتر برگزار کردن مراسمات دیگر استفاده خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود بعضی از پیشکسوتان از این مراسم قهر کرده و سالن را ترک کردند، اظهار داشت: برخی از پیشکسوتان پرسپولیس برای احترام گذاشتن به محفل برگزار شده در این مراسم شرکت کردند اما بعد از دقایقی محل را ترک نمودند که این موضوع به گفته خودشان به دلیل کارهایی که داشتند، بود. به عنوان مثال آقایان محرمی، درخشان، نادر باقری و … کار داشتند که از سالن همایش‌های برج میلاد رفتند، حتی مهدی تاج 5 دقیقه بعد از شروع مراسم از سالن خارج شد چرا که کار داشت اما برای احترام به جمع به این همایش آمده بود.

وی افزود: در طول دوران مدیرعاملی رویانیان نه در شعار بلکه در عمل پیشکسوتان مورد احترام قرار گرفتند و هر کاری هم که تا الان باشگاه پرسپولیس برای این عزیزان انجام داده فقط وظیفه بوده و کاری خاصی انجام نداده است. باشگاه پرسپولیس چندی پیش چهره‌های ماندگار پرسپولیس را با همکاری شرکت پیشکسوتان پرسپولیس و مسئولان باشگاه برگزار کرد و در آن از پیشکسوتان دهه‌های 40 و 50 باشگاه پرسپولیس تقدیر شد.

قدوسی ادامه داد: شرکت پیشکسوتان پرسپولیس با بیش از 70 نفر از پیشکسوتان تشکیل شده و این عزیزان به عضویت این شرکت درآمده‌اند و مستمری می‌گیرند البته آقای رویانیان دوست ندارد این مسائل رسانه‌ای شود حتی قرارداد بیمارستان یاس سفید هم بسته شد تا پیشکسوتان پرسپولیس در این بیمارستان به صورت رایگان مداوا و عمل جراحی شوند و حتی در چند وقت اخیر دو نفر از پیشکسوتان باشگاه به صورت رایگان در این بیمارستان مورد مداوا قرار گرفته‌اند.

وی افزود: بازی با پیشکسوتان میلان و تشکیل تیم پیشکسوتان پرسپولیس یکی دیگر از کارهای انجام شده باشگاه پرسپولیس در این مدت بوده و حالا شاهد هستیم که تیم پیشکسوتان حالا بعد از مدت‌ها در مسابقات به صورت آبرومندانه شرکت می‌کند چرا که در ادوار گذشته برای تهیه لباس این تیم به مشکل برمی‌خورد اما به این عزیزان بها دادیم و هر کاری هم که کردیم کم بوده است. دیشب هم روز باشگاهی بود و میهمانان ویژه‌ای در آن حضور داشتند. با این حال قبول داریم که نواقصی هم در این برنامه دیده شد اما نفس عمل مهم بود و انتظار داریم تا نیمه پر لیوان هم دیده شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)