مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس وارد حاشیه ایی شده که البته خود آنها باید پاسخگوی این وضعیت باشند اما مدیر روابط عمومی این باشگاه که از دوستان حبیب کاشانی است کمی احساساتی عمل کرده است.
نمی توان و نباید از واقعیات فرار کرد چه اینکه ورزشگاهی که پرسپولیس در آن تمرین می کند و برای ورود خروج به داخل زمین چمن آن بعضا بازیکنان از نردبام استفاده می کنند به هیچ عنوان زیبنده پرسپولیس نیست.
فراموش نکرده ایم که در گذشته ایی نه چندان دور ورزشگاه کارگران با امکاناتی مناسب و بسیار عالی در اختیار پرسپولیس بود که مورد تحسین همه قرار داشت اما واقعا فضایی که امروز سرخپوشان در آن تمرین می کنند آیا واقعا زیبنده پرسپولیس است؟
ما قصد دفاع از نود را نداریم چه اینکه خود آنها می توانند از خودشان دفاع کنند اما به عنوان یک رسانه نمی توانیم از کنار نارسائی هایی که در محل تمرین پرسپولیس وجود دارد به سادگی عبور کنیم.
برنامه نود با هر نیت و هدفی که آن تصاویر مرغ و خروس و پوست هندوانه و نردبام و سایر حاسیه های ورزشگاه خیریه عمل محل تمرین پرسپولیس را به تصویر کشیده است بخشی از واقعیت های تاسف بار موجود در این ورزشگاه است و باشگاه پرسپولیس ابتدا باید این نواقص اولیه خود را بر طرف کند و سپس در برابر هر اتفاقی موضع بگیرد.
متاسفانه مدیرانی که به پرسپولیس می آیند فقط فکر امروز خود هستند
و هر گز به فردای باشگاه فکر نمی کنند چه اگر چنین تفکری حاکم بود و به فکر آینده بودند طی این 30 سال از کنار این همه کمک های مرمی و دولتی باید حداقل یک زمین تمرین مناسب برای پرسپولیس درست می کردند تا امروز ناچار به توجیه کردن نباشند. البته هر مدیری که به پرسپولیس و استقلال آمده یک کلنگی به زمین زده و قول داده که به زودی ورزشگاهی مانند سن سیرو خواهد ساخت اما این کلنگ ها خیلی زود غلاف شده و معلوم نیست بر سر آن زمین ها چه آمده است!
این مشکل تنها مخصوص حبیب کاشانی نیست بلکه همه مدیران تلاش می کنند کارنامه امروز خود را در نتیجه گیری موفق نشان دهند و به فکر فردا نیستند.
در این میان اگر مدیری مثل کاشانی از حمایتهای دولتی به خوبی برخوردار باشد و کمی هم مدیریت کرده باشد ممکن است موفق شود چند نتیجه خوب بگیرد اما اگر یکی از حمایت برخوردار نباشد و هر روز چندین طلبکار در دفتر باشگاه تجمع کنند همانی می شود که بر سر مصطفوی و عباس انصاریفرد آمد.
 
در همین زمینه می خوانید :
 
 
 
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)