پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به دنبال انتشار چک‌هایی منتسب به علی کریمی، واکنشی به این اتفاق نشان نخواهد داد و تلاش خواهد کرد آرامش را بر تیم فوتبال این باشگاه حاکم کند.

پس از آنکه علی دایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد تمایلی برای حفظ علی کریمی از خود نشان نداد و با این دلیل که کریمی بعد از بازی با سپاهان از دنیای فوتبال خداحافظی کرده، به نوعی ادامه حضور هافبک شماره 8 سرخپوشان در این تیم را منتفی کرد.

به دنبال این اتفاق محمد رویانیان در اظهار نظری که در جمع هواداران این باشگاه داشت از علی کریمی انتقاد کرد که این اظهار نظر واکنش کریمی را به همراه داشت. بالا گرفتن درگیری لفظی رویانیان و علی کریمی در نهایت با سکوت طرفین رو به فراموشی بود که روز شنبه انتشار چک هایی از باشگاه پرسپولیس که در اختیار علی کریمی بود و برگشت خورده بود، اتفاق جدیدی را رقم زد که پیش بینی می شد با واکنش باشگاه پرسپولیس مواجه شود. اما ظاهرا این باشگاه قصد پاسخگویی به اقدام منتسب به علی کریمی را ندارد.

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس که خواست نامی از او برده نشود در این مورد گفت: به خاطر آرامش تیم و پرهیز از حواشی هیچ واکنشی به این اتفاق نخواهیم داشت. نمی دانیم هدف از انتشار این چک ها چه بوده و آیا این اقدام خود کریمی بوده یا افرادی نزدیک به ایشان این چک ها را در اختیار رسانه ها قرار داده اند.

وی افزود: تاکنون سابقه نداشته که یک بازیکن اقدام به چنین کاری کند و چکی که از باشگاه در اختیار اوست را در رسانه ها منتشر کند. معمولا ابتدا به باشگاه اعتراض می کنند و بعد هم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پرسپولیس در شرایط فعلی بیش از هر چیز به آرامش نیاز دارد و نمی خواهیم واکنشی به این موضوع داشته باشیم. حفظ احترام علی کریمی وظیفه باشگاه است. ضمن اینکه باید اعلام کنیم تاکنون با هیچ یک از بازیکنان تسویه حسابی صورت نگرفته و اعلام نکرده ایم که کدام بازیکن چه میزان دریافتی داشته است. به نظر می رسد که این اقدامات بیشتر برای تخریب باشگاه پرسپولیس و به حاشیه بردن این تیم است که ما قصد واکنش به این ماجرا را نداریم.
 باشگاه پرسپولیس در حالی برابر انتشار چک های علی کریمی سکوت اختیار کرده است که قبل از این از سوی مسئولان این باشگاه اعلام شده بود علی کریمی بالای 850 میلیون تومان از این باشگاه دریافت کرده و تنها 10 بازی برای این تیم انجام داده و یک گل زده و یک پاس گل داده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)