پرسپولیس نیوز: بازیکنان پرسپولیس برای گرامیداشت یاد و خاطره مهدی شادمانی روزنامه نگار فقید ورزشی به همراه دو فرزند شادمانی و با در دست داشتن قاب عکس این عزیز سفر کرده، وارد زمین خواهند شد.

باشگاه پرسپولیس  یاد و خاطره مهدی شادمانی خبرنگار فقید و توانمند ورزشی را در بازی با صنعت نفت آبادان گرامی خواهد  داشت.

در همین راستا، بازیکنان پرسپولیس که در پی درگذشت زنده یاد مهدی شادمانی با انتشار پست و استوری‌هایی مراتب ابراز همدردی خود با اصحاب رسانه و خانواده وی را اعلام داشته بودند به همراه اوا و اراد دو فرزند مهدی شادمانی و  در دست داشتن قاب عکس این روزنامه نگار فرهیخته وارد زمین خواهند شد.

در این ارتباط روابط عمومی باشگاه  هماهنگی‌های لازم را با مدیرعامل باشگاه و  مدیر تیم پرسپولیس انجام داده است. انصاری فرد که برای پیگیری سوپرجام به سازمان لیگ رفته بود با فتاحی مسوول کمیته مسابقات صحبت کرد  و خلیلی هم موضوع را با ناظر بازی در میان گذاشته است.

شادمانی در طی سه سال گذشته‌ که با بیماری سرطان مبارزه می‌کرد پیام‌های زیادی از بازیکنان  و پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس و دیگر تیم‌ها دریافت کرده بود.

علی کریمی، مهرداد میناوند و علیرضا امامی فر در پیام های ویدیویی خود برای شادمانی آرزوی سلامتی کرده و روحیه دادنش به مردم در حین شیمی درمانی و مبارزه با سرطان را تحسین کرده بودند و علی دایی در مراسم وداع با شادمانی حضور یافته بود. همچنین محمد انصاری به عیادت شادمانی رفته و علی علیپور نیز گل خود در دربی را انتشار پستی در اینستاگرام شخصی‌اش به شادمانی تقدیم کرده و برخی دیگر از  بازیکنان هم در تماس های تلفنی با او که در عین حرفه ای گری در کار روزنامه نگاری ورزشی علاقه خاصی به تیم پرسپولیس داشت صحبت کرده بودند.

در همین ارتباط محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در مراسم ترحیم زنده یاد شادمانی شرکت کرده بود  بعد از دربی در منزل شادمانی حضور یافته و با خانواده و فرزندان شادمانی دیدار  خواهد کرد. انصاری فرد از سازمان لیگ به خاطر ارج نهادن به زحمات و تلاش های مهدی شادمانی برای فوتبال ایران و هماهنگی در این زمینه تشکر کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)