باشگاه پیکان در بیانیه‌ای با اعلام این مسئله که کمیته انضباطی این باشگاه به اتفاقات رخ داده پس از بازی این تیم با فجرسپاسی رسیدگی و طی روزهای آینده نتایج آن را اعلام می‌کند، گفت: حركات فیروز كریمی نشات گرفته از جو بازی و فشارهای روانی و در نهایت رفتارهای شخصی وی است.

در پی بروز اتفاقاتی در پایان دیدار تیم‌های پیكان و فجرسپاسی شیراز، مؤسسه فرهنگی – ورزشی پیكان در بیانیه‌ای اعلام کرد همچون گذشته به مبانی اخلاقی و اعتقادی پایبند بوده و هرگونه اقدام خارج از عرف اخلاقی، انسانی و اسلامی را تقبیح و محكوم میکند.

باشگاه فرهنگی – ورزشی پیكان جهت تنویر افكار عمومی اشعار می‌دارد، تمامی رفتارها و حركات فیروز كریمی نشات گرفته از جو بازی و فشارهای روانی و در نهایت رفتارهای شخصی وی است.

این باشگاه همچنین اعلام می‌کند: پیرو اتفاقات به وجود آمده در دیدار فوق الذكر كمیته انضباطی باشگاه بلافاصله تشكیل جلسه داده و موضوع مورد بررسی قرار گرفته است و طی روزهای آتی نتایج و تصمیمات اتخاذ شده اعلام خواهد شد.

در پایان این باشگاه مراتب تاسف و تاثر خود را از رفتار غیر ورزشی فیروز كریمی در قبال آقای "سندلی بی‌تو" مهاجم هلندی تیم فجرسپاسی شیراز را ابراز و بر پایه آموزه‌های دینی، مرام و منش و روح جوانمردی از باشگاه فجرسپاسی و بازیكن مذكور عذرخواهی می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)