مرجع خبری پرسپولیس : كريم باقرى در يك نظرسنجى اينترنتى در مقام نخست محبوب ترين بازيكنان جهان قرار گرفته است كه از شنيدن اين خبر خوشحال شده است و از تمام كسانى كه به او راى داده اند، تشكر مى كند. باقرى مثل هميشه در كمال فروتنى و افتادگى در مورد عنوان تازه اى كه به دست آورده است، صحبت مى كند.

 

• نفت تهران را شكست داديد. در مورد اين ديدار صحبت مى كنيد؟
– پرسپوليس در چند بازى اخير خيلى عالى كار كرده و شايستگى هايش را نشان داده است و به نظر من در اين بازى هم خوب كار كرد و نتيجه گرفت.پرسپوليس از نظر من بهتر از اين هم مى تواند باشد و اميدوارم تا آخر بازى ها همينطور ادامه بدهد.

 

• نفت تهران را در اين ديدار چطور ديديد؟
– آنها يك تيم جوان و با انگيزه بودند و مى خواستند مقابل ما نتيجه بگيرند به همين دليل آمدند و فوتبال بازى كردند اما پرسپوليس مستحق پيروزى در اين ديدار بود.


• جسارت تيم هايى كه بازيكنان جوان دارند، برايشان مشكل ساز نمى شود؟
– اين مساله براى پرسپوليس هم هست چون ما هم تيم جوان و با انگيزه اى داريم اما چنين تيم هاى با جسارتى جلوى پرسپوليس به مشكل مى خورند.

 

• على دايى نسبت به داورى اين ديدار به شدت انتقاد كرد. شما در مورد داورى ديدار پرسپوليس و نفت تهران چه نظرى داريد؟
– من در مورد مسائل داورى حرف نمى زنم و بهتر است كارشناسان در اين مورد صحبت كنند.


• اين داورى ها به پرسپوليس ضربه نمى زند؟
– ما بايد كار خودمان را بكنيم. اشتباهات داورى هميشه هست و قابل پيش بينى نيست و اين اشتباهات عمدى هم نيست. اين اشتباهات براى همه تيم ها هست. درست است كه داورى به ضرر پرسپوليس بود اما اميدوارم داوران كه زحمات زيادى هم مى كشند، بازى به بازى بهتر كار كنند.


• در يك نظرسنجى اينترنتى تا اين لحظه شما به عنوان محبوب ترين بازيكن دنيا و حتى بالاتر از ليونل مسى قرار گرفته  ايد. در اين رابطه چه صحبتى داريد؟
– مسلما خبرهاى اين چنينى براى هر كسى خبرهاى خوبى است و براى من هم خبر خوبى بود. از تمام عزيزانى كه به من راى داده اند تشكر مى كنم و اميدوارم لياقت اين مقام را داشته باشم.

• فكر مى كنيد واقعا در دنيا اينقدر محبوب هستيد؟
– نمى دانم و چيز خاصى هم نمى توانم در اين رابطه بگويم. دست تمام كسانى كه به من راى داده اند را مى بوسم و اميدوارم بتوانم محبت هاى آنها را با بازى هاى خوب در پرسپوليس جبران كنم.


• در مورد زمان خداحافظى شما از بازى هاى باشگاهى هم حرف و حديث هاى زيادى به وجود آمد. در اين رابطه توضيح بيشترى مى دهيد؟
– در مورد آن حرف و حديث ها نمى خواهم صحبت كنم چون هر چه بوده، گذشته است و قضيه هم فعلا منتفى شده است وبا آقاى كاشانى و دايى هم صحبت هايى داشتيم. من با تمركز بالا تمرين مى كنم و هر وقت صلاح بدانند، بازى مى كنم.

 

• در مورد بازى بعدى تيم تان مقابل مس كرمان چه صحبتى داريد؟
– مسلما بازى فوق العاده سنگينى براى ما خواهد بود چون بازى در كرمان است و مس در اين چند هفته بازى هاى خوبى انجام داده است. مس كرمان بازيكنان خوبى دارد و مربى خوبى هم با آنها كار مى كند و اميدوارم نتيجه خوبى بگيريم تا در بين تيم هاى صدر جدول بمانيم.

 

• ذوب آهن اصفهان براى حضور در فينال ليگ قهرمانان آسيا راهى ژاپن شد. فكر مى كنيد اين تيم مى تواند قهرمان آسيا شود؟
– مسلما همه ايرانى ها دوست دارند ذوب آهن در اين بازى برنده شود.
من دعا مى كنم و آرزو دارم كه ذوب آهن قهرمان شود چون لياقتش را دارند. اميدوارم بازيكنان ذوب آهن با تمام وجود بازى كنند و مقام اول آسيا را كسب كنند.

 

• على پروين همه كاره استيل آذين شد. بازگشت على آقا را به فوتبال چطور ارزيابى مى كنيد؟
– ايشان تجربه زيادى دارد و مى تواند كمك حال هر تيمى باشد. اميدوارم على آقا با استيل آذين به موفقيت برسند.

 

• به نظر شما على پروين ريسك بزرگى نكرده است؟
– آقاى پروين بچه كه نيست و قطعا براى خودش دلايلى داشته كه اين كار را قبول كرده است.انشاءالله كار مى كنند و استيل آذين هم پتانسيل بالايى دارد و نتايج خوبى مى گيرند.

 

• على پروين اين تيم را مى تواند نجات بدهد؟
– بله، هنوز نيم فصل هم نشده و با تلاش زياد مى توانند تيم را بالا بكشند. اميدوارم دوستان من كه در استيل آذين هستند هم با كسب نتايج خوب اين تيم را در جدول بالا بكشند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)