سه شنبه 13 اسفند(10:04)

مرجع خبری پرسپولیس :  اخطارى كه كاپيتان باتجربه سرخ پوشان در ديدار مقابل سپاهان دريافت كرد همه را به شبهه انداخت كه مرد شماره ۶ پرسپوليس در ديدار مقابل مقاومت ۳ اخطاره است و قادر نيست سرخپوشان را همراهى كند اما اين مسأله با استعلام از سازمان ليگ رد شد تا پرسپوليسى ها بار ديگر كريم باقرى را در اين ديدار در كمربند خط ميانى خود داشته باشند. پس از تساوى در اصفهان و در آستانه رويارويى پرسپوليس با شاگردان غلامحسين پيروانى به سراغ كاپيتان سرخ ها رفتيم تا از هر درى با او صحبت كنيم. ماحصل اين گفت وگو را با هم مرور مى كنيم:
 

pnnc • بعد از تساوى در اصفهان، پرسپوليس براى بازى مقابل مقاومت چه برنامه اى دارد؟
ما در بازى براى كسب ۳ امتياز به ميدان مى رويم و اگر در اصفهان به تساوى رسيديم به معنى اين نبوده كه در بازى با سپاهان به برد فكر نمى كرديم اما در هر صورت جريان بازى طورى بود كه در نهايت فقط يك امتياز گرفتيم الان هم براى ۳ امتياز و ماندن در كورس بالانشينان مقابل مقاومت قرار مى گيريم و به اميد خدا به هدفمان هم مى رسيم. 

pnnc • اين روزها رقابت بالاى جدولى ها حساس و نفس گير شده است. فكر مى كنيد تا پايان بازى ها تغييراتى هم در جايگاه تيم ها به وجود بيايد؟
بالاخره همه تيم ها بازى هاى پايانى خود را برگزار مى كنند و در تلاش هستند حداكثر امتيازات ممكن را به دست بياورند، شايد در ميانه جدول زياد حساسيت نباشد اما درصدر و قعر جدول هيجان به اوج خود رسيده و همه تلاش مى كنند جايگاه خود را در جدول بهبود دهند. با وجود اتفاقات زياد فوتبال، بعيد نيست باز هم شاهد بالا و پايين شدن جدول باشيم.

مقاومت به عنوان حريف اين هفته پرسپوليس يكى از تيم هاى پر فراز و نشيب اين فصل بوده. به عنوان مثال همين تيمى كه يقه استقلال را در خانه گرفت، به ذوب آهن باخت. شرايط اين تيم را براى بازى مقابل پرسپوليس چطور مى بينيد؟
مقاومت يكى از تيم هاى خوب ليگ امسال است كه اگر بازى هاى چند سال اخير اين تيم را مقابل پرسپوليس مرور كنيد، مقاومتى ها هميشه مقابل ما فوتبال بازى كرده اند و هيچ وقت رو به ضد فوتبال نياورده اند. به هر حال مطمئناً اين تيم حريف سرسختى براى ما به حساب مى آيد اما با توجه به آمادگى تيم و تلاش بچه ها مى توانيم اين تيم را دست خالى روانه شيراز كنيم.
شايد يكى از دغدغه هاى اصلى پرسپوليس در چند بازى اخير، غيبت مهره هاى ثابت مثل على كريمى بوده، در مورد اين مسأله چه نظرى داريد؟
در هر صورت وقتى بازيكنان اصلى تيم به هر دليلى نمى توانند همراه ما باشند قطعاً يار جانشين او با خود او تفاوت هايى زيادى دارد كه شايد بزرگ ترين مسأله اين است كه بازيكنى كه درطول فصل فيكس بوده قطعاً با تيم همانگ تر از نفر ذخيره اش است اما بايد قبول كنيم مصدوميت ها و محروميت ها جزئى از فوتبال هستند و ممكن است براى هر تيمى اين مشكل به وجود بيايد. تلاش همه ما به خصوص بازيكنان جانشين اين است كه اجازه ندهيم غيبت محرومان يا مصدومان تيم در عملكرد تيم تأثير منفى گذاشته باشد و خلأ آنها احساس شود.
در چند بازى اخير در پست هاى مختلف بازى كرده ايد. اين تغييرات مداوم در عملكردتان تأثير منفى نداشته؟
اين مسأله با نظر مستقيم كادرفنى اجرا مى شود و من هم به آن احترام مى گذارم اگر در دقايقى از بازى هاى اخير عقب تر از جاى اصلى ام حضور داشتم بنا به صلاحديد كادرفنى بوده و از نظر خودم مشكلى پيش نيامده است.
پس از اين بازى اولين ديدار پرسپوليس در جام باشگاه هاى آسيا مقابل الشارجه امارات برگزار مى شود. حريفى كه با وجود خيلى ها براى پرسپوليس چندان دردسرساز نخواهد بود؟
در فوتبال امروز بازى آسان و حريف بى دردسر و راحت ديگر معنا ندارد به هر حال در شروع هر تورنمنت موفقيت در بازى اول خيلى مهم است و همه تيم ها دوست دارند حداقل گام اول خود را محكم بردارند كه پرسپوليس نيز از اين قاعده مستثنى نيست. ما تمام تلاشمان اين است كه با استفاده از امتياز ميزبانى در بازى اول تيم در ليگ قهرمانان آسيا با پيروزى و كسب نتيجه دلخواه نشان دهيم به كمتر از قهرمانى در آسيا فكر نمى كنيم.
به عنوان سؤال آخر خيلى از كارشناسان و اهالى فوتبال مى گويند حضور همزمان در تيم ملى و پرسپوليس با وجود فشردگى بازى ها باعث شده عملكرد شما در نيم فصل دوم با افت مواجه شود؟
من با اين نظر اصلاً موافق نيستم. من خيلى خوب تمرين مى كنم و خدا را شكر از نظر خودم و كادرفنى عملكردم افت نكرده است البته شايد اين مسأله بعد از بازى با كره جنوبى و فاصله كم كوتاه آن با بازى در دربى وجود داشت و فشردگى بازى ها كمى خسته ام كرده بود اما الان هيچ مشكلى ندارم و مى توانم در هر ۲ زمينه حضورى پررنگ و موفق داشته باشم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)