مرجع خبری پرسپولیس : باقري‌ها همچنان اميدوار است كه به تركيب اصلي راه پيدا كند به همين دليل در تمرينات انگيزه زيادي دارد. او در آستانه بازي با تراكتورسازي و در حالي كه بايد مقابل تيم سابقش قرار بگيرد در مورد اين مسابقه و مسائل مختلف ديگر به سئوالات اینگونه  پاسخ مي‌دهد.

نظرت در مورد بازي پرسپوليس و تراكتورسازي چيست؟
اول بايد بگويم كه حضور تراكتورسازي در ليگ برتر جذابيت بازي‌ها را بيشتر كرده است چون تراكتور يكي از پرطرفدارترين تيم‌هاي ايران است. ما بازي بسيار سختي در پيش داريم ولي قرار نيست در ورزشگاه آزادي امتياز از دست بدهيم.


نتيجه را چطور پيش‌بيني مي‌كني؟

پيش‌بيني نتيجه غيرممكن است ولي در ورزشگاه آزادي تحت هر شرايطي بايد 3 امتياز را بگيريم. در ضمن نبايد فراموش كنيم كه تراكتور هم تيم خطرناك و باهوشي است و در استاديوم آزادي هم از حمايت هوادارانش بهره خواهد برد.

تو چند سال پيش در تراكتورسازي بازي كردي. اكثر طرفداران اين تيم پرسپوليسي هستند يا استقلالي؟
رنگ پيراهن تراكتور قرمز است و بيش از 180 درصد طرفداران اين تيم پرسپوليسي هستند.
 

از اينكه مقابل تيم سابقت بازي مي‌كني چه حسي داري؟
من خاطرات خوبي از تراكتورسازي دارم و روزهاي خوبي را در اين تيم پشت‌سر گذاشتم. الان اما بازيكن پرسپوليس هستم و اگر در تركيب باشم سعي مي‌كنم بهترين بازي‌ام را انجام دهم.

 

فكر مي‌كني در تركيب ثابت قرار بگيري؟

من آماده هستم و اين موضوع به تصميم كرانچار بستگي دارد.

 

مدتي پيش قصد داشتي پرسپوليس را ترك كني. با گذشت چند هفته هنوز به تركيب اصلي نرسيده‌اي، اين موضوع باعث نشده كه دوباره به فكر جدايي باشي؟

خير، من پرسپوليس را دوست دارم و از زمان آمدن حبيب كاشاني شرايط فرق كرده است. من با حاج‌حبيب حرف زدم و قرار نيست از پرسپوليس جدا شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)