خودم به كاشاني پيشنهاد دادم در داربي دوستانه خداحافظي كنم
مرجع خبری پرسپولیس : اين روزها مهم‌ترين خبر در خصوص كاپيتان بازنشسته پرسپوليس، مربوط به بازي خداحافظي اوست.

 

كريم باقري كه به يكباره تصميم به خداحافظي از پرسپوليس و فوتبال گرفت، قرار است در بازي دوستانه پرسپوليس و استقلال رسما از ميادين فوتبال خداحافظي كند و كفش‌هايش را بياويزد.

 

خود كريم باقري در اين خصوص مي‌گويد: «پيشنهاد انجام بازي دوستانه با استقلال و خداحافظي رسمي‌ام را خودم به حبيب كاشاني دادم. باشگاه پرسپوليس قصد داشت يك بازي خداحافظي براي من برگزار كند و مي‌خواست تيمي خارجي را دعوت كند اما من به كاشاني گفتم دعوت از يك تيم مطرح هزينه بر است و من نمي‌خواهم هزينه‌اي به باشگاه تحميل كنم.

 

خوشبختانه اين پيشنهاد مورد استقبال كاشاني قرار گرفت و در جلسه دو شب پيش با سعيدلو و فتح‌ا…‌زاده مطرح شده كه موافقت اوليه انجام شده است.»‌ اين صحبت‌هاي باقري در شرايطي است كه به نظر مي‌رسد احتمال لغو اين بازي هم وجود دارد.

 

البته طرفين موافق برگزاري چنين ديداري هستند اما اظهارنظر فتح‌ا…‌زاده مبني بر اينكه يكي دو بازيكن استقلال هم در اين بازي خداحافظي خواهند كرد اصلا به مذاق آقاكريم خوش نيامده است:‌ «اين پيشنهاد من بوده است. اگر قرار باشد اين بازي، بازي خداحافظي بازيكن ديگري هم باشد، من اين كار را انجام نمي‌دهم. استقلالي‌ها مي‌توانند بعدا و در يك بازي ديگر خداحافظي كنند. برگزاري اين بازي پيشنهاد من بوده و مي‌خواهم به عنوان بازي خداحافظي كريم باقري از آن نام برده شود.»

 

بعدازظهر ديروز مصاحبه مفصلي با كريم باقري كاپيتان سابق و خوش‌اخلاق پرسپوليس انجام داديم كه آنچه در بالا آمد تنها بخشي كوتاهي از اين گفت‌وگو بود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)