مرجع خبری پرسپولیس : کاپيتان سابق تيم ملي گفت: بحرين دست و پا بسته نخواهد بود و حتما حربه هايي براي بازي با ايران دارد ولي بچه هاي تيم ملي اگر با هوش باشند و تمرکزشان را روي بازي بگذارند، با نتيجه خوب پيروز مي شوند.

 

 
کريم باقري در خصوص تيم ملي، بازي با بحرين، بازگشتش به فوتبال، وضعيت پرسپوليس، نشست هم انديشي کرش با مربيان ليگ و مسائل مختلف صحبت کرد که در ادامه مي آيد:

*از بازي تيم ملي مقابل بحرين شروع کنيم. نظرتان چيست؟

من نيز مثل همه ايراني ها اميدوارم تيم ملي در اين بازي موفق باشد و بتواند 3 امتياز را بگيرد و به راحتي به مرحله بعد صعود کند ولي مي دانيد که بحرين بعضي موقع ها در بازي ها براي ما دردسر ساز شده. الان بچه هاي تيم ملي شرايط خوبي دارند و مي توانند با حمايت طرفداران بحرين را در ايران شکست بدهند. بحرين هم دست و پا بسته نخواهد بود. حتما حربه هايي براي بازي با ايران دارد که بخواهند استفاده کنند. بچه هاي تيم ملي اگر با هوش باشند و تمرکزشان را روي بازي بگذارند، فکر مي کنم با نتيجه خوب پيروز شوند.

 

*برخي از ديدارهاي دوستانه تيم ملي مقابل تيم هايي مثل فلسطين ايراد مي گيرند. نظر شما چيست؟
مسلما اين پيروزي ها مي تواند تاثير مثبتي روي روحيه بچه ها داشته باشد. اين بازي ها مي تواند در روحيه تيم مفيد باشد. اميدوارم از اين ديدارها استفاده خوبي شود باروحيه خوب، جلوي بحرين با بازي خوب امتياز لازم را بگيرند.

 

*فکر مي کنيد مي توانيم ضعف هاي تيم ملي را مقابل تيم هايي مثل فلسطين شناسايي کنيم؟
فلسطين از هيچ چي که بهتر بود. تيمي نبود به ايران بيايد و فلسطين آمد. بايد استفاده مي کرديم. اگر تيم بهتري بود که مسلما بهتر بود ولي حالا چاره چيست؟

 

*در تيم ملي پيشرفتي ديديد؟
تيم ملي بازي به بازي بهتر شده. فکر مي کنم انشالله مقابل بحرين هم 3 امتياز را بگيرند، خيلي از مسائل حل شود و بتوانند راحت تر کار خود را انجام دهند.

 

*نشست هم انديشي کارلوس کي روش با مربيان ليگ برتري برگزار ولي استقبال خوبي از آن نشد. فکر مي کنيد اين طور نشست ها به پيشرفت فوتبال کمک کند؟
متاسفانه اکثر مربيان به اين نشست نرفتند. تا آنجايي که ديدم 5، 6 مربي حضور داشتند. دعوت هم اگر مي شود بايد همه مربيان احترام بگذارند و شرکت کنند چون مشکلات تيم ملي، مشکلات باشگاه ها هم هست. اين هم انديشي مي تواند خيلي کمک کند به پيشرفت فوتبال ما چه در سطح باشگاهي چه ملي. اميدوارم دفعات بعدي مربيان استقبال خوبي کنند و بتوانند با هم صحبت کنند و مشکلات فوتبال را تا حدودي با صحبت و هم انديشي برطرف سازند.

 

*مربيان ما نسبت به اردوهاي تيم ملي و وقفه ليگ معترضند. حق را به کي روش مي دهيد يا باشگاه ها؟
همه مربيان دوست دارند همه چيز و همه کارها بر وفق مرادشان باشد ولي فوتبال که اين طوري نيست. حالا اگر مربيان باشگاه ها را هم يک روز به عنوان سرمربي تيم ملي بگذاري، براي خودشان برنامه دارند و دوست دارند آن طور که خودشان مي خواهند، پيش برود. اين مربيان چون دارند با هم کار مي کنند بايد همه تحمل کنند و با هم هماهنگ باشند تا اين مشکلات بوجود نيايد.

 

*اين وقفه ها را به ضرر ليگ نمي دانيد؟
نه. اولا تيم ملي بازي دارد و بايد براي همه مهم باشد. درست است تعطيلي هست ولي با يک برنامه ريزي خوب مي توان اردوها را به نحو خوبي و در مدت زمان معيني برگزار کرد که اين تعطيلات به ليگ و تيم ملي نزند.

 

*علاقه اي به بازگشت به فوتبال نداريد؟
نه خير فعلا نه.

 

*به مربيگري فکر مي کنيد؟
خير.

 

*اوضاع پرسپوليس را چطور مي بينيد؟
فعلا که درگير بازي ها هستند. انشاالله که پرسپوليس هم روند خود را پيدا کند. دو برد مناسب آورند. انشالله بردهاي آنها تداوم داشته باشد تا بتوانند خود را جزو مدعيان قرار دهند.

 

*پرسپوليس را به عنوان مدعي قهرماني مي دانيد؟
پرسپوليس هميشه جزو مدعيان بوده چه شرايط خوبي داشته چه نداشته. امسال هم همين طور. انشالله اين حواشي يواش يواش حل شود، پرسپوليس مي تواند خود را بهتر نشان دهد.

 

*تغييرات مديريتي در پرسپوليس مثبت بوده؟
هر تغيير و تحولاتي مي شود انشالله به نفع پرسپوليس باشد. همه انتظار دارند اين تغييرات به چشم بيايد و ديده شود.

 

*طلبت را از پرسپوليس گرفتي؟
صحبت کرديم. مشکل خاصي نيست.

 

*قرار بود کاشاني طلبت را بدهد.
با کاشاني صحبت کردم و مشکلم حل شد حالا بگيرم يا نگيرم مهم نيست. اصل کار اين است که صحبت شده و مشکل حل شد.

 

*اين طلب را الان بايد رويانيان پرداخت کند؟
نگفتم که مي خواهم پول بگيرم. گفتم آن کاري که قرار بود انجام شود ، شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)